[linux] giFT software

Pagina: 1
Acties:

• _cyclops_
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07-03-2025
Oke, giFT gebruikt dat fasttrack protocol waar kazaa en al die dingen opwerken.. maar... nu heb 'k het installed en draait er zo'n deamon mee, die scanned dan de servers af ofzo.. en later kan 'k er dan via 'n cgi client mee searchen.. alleen vind die giFT deamon geen users die files sharen....

weet iemand hoe dit precies zit??
thx :)

Verwijderd

Toevallig ook last van waar Morpheus , Linux Kazaa en Refosearch clients op het moment allemaal last van hebben ?
Geen van deze clients kan connecten op het moment.

• imdos
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-08 12:09

imdos

I use FreeNAS and Ubuntu

giFT werkt al een hele tijd niet meer. Dit komt omdat vanaf versie 1.3 ofzo :? Kazaa met een nieuw FastTrack protocol kwam wat ze nog niet ge-reverse-engineerd hebben/krijgen en dus vindt je helemaal niets. Nu hebben ze geloof ik de hoop maar opgegeven en zijn ze bezig met OpenFT een opensource FT-netwerk.

Maar dit is alweer minimaal 2 mnd. geleden dat ik deze info heb verkregen op een irc kanaal via openprojects.net

Ik weet dus niet wat de huidige status is van deze projecten.
Overigens werkt napshare wel goed (iets met limeware, bearshare en nog meer vage protocollen/programma's)

pvoutput. Waarom makkelijk doen, als het ook moeilijk kan! Every solution has a new problem

• deadinspace
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-08 16:08

deadinspace

The what goes where now?

Fasttrack heeft inderdaad de encryptie veranderd en die is nog steeds niet gekraakt (wordt ook niet zo actief geprobeerd). giFT kan nu dus alleen het openFT protocol. Dat werkt aardig, maar er is op het openFT netwerk nog wat minder te vinden dan op het FastTrack netwerk.

Een iets lompere manier om toch wat van het FastTrack netwerk gebruik te maken: http://www.dddi.nl/~costar/shadowFT/ (nog niet geprobeerd).

Het is dus het idee om hiermee te leechen en dan dat spul op het OpenFT netwerk te sharen >:)

• _cyclops_
shadowFT gebruikt giFT ook, samen met andere tools..
en dat shadowFT werkt nietecht super...

'k heb nu even gtk-gnutella maar dat is ook niet super...

'k kan nammelijk kazaa niet meer downloaden van de site, heeft iemand die misschien ergens ge-mirrored?

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-07 21:48
Ik heb de kza linux client nog wel voor je, maar die kan ook niet connecten. Nutteloos dus.

• deadinspace

deadinspace

The what goes where now?

Op zondag 03 maart 2002 11:00 schreef _cyclops_ het volgende:
shadowFT gebruikt giFT ook, samen met andere tools..
en dat shadowFT werkt nietecht super...

'k heb nu even gtk-gnutella maar dat is ook niet super...
• shadowFT gebruikt (nouja, misbruikt door botte scanning) het FastTrack netwerk.
• giFT werkt met plugins, en er is voor giFT op het moment alleen een werkende plugin voor het openFT netwerk.
• gtk-gnutella gebruikte het gnutella netwerk.

• _cyclops_
Op maandag 04 maart 2002 03:08 schreef deadinspace het volgende:

[..]

• shadowFT gebruikt (nouja, misbruikt door botte scanning) het FastTrack netwerk.
• giFT werkt met plugins, en er is voor giFT op het moment alleen een werkende plugin voor het openFT netwerk.
• gtk-gnutella gebruikte het gnutella netwerk.
Klopt wel ja :)
maargoed,wat is nu een goeie p2p client voor linux dan?

• deadinspace

deadinspace

The what goes where now?

Ik pruts wat aan met giFT (jammer dattie nog wat instabiel is). ShadowFT moet ik nog proberen.
Pagina: 1