ik vind het best lief dat er modjes zijn die de overzichtelijkheid proberen te handhaven door één topic te hebben per game (
) maar at random renegade topics in een grooot renegade topic te mikken is niet handig: het grote topic wordt volgespamt door mensen die neits te melden hebben dan "ik ben in lvl mezusenmezo en dat is best kut" terwijl er over (niet-hardware gerelateerde) vragen compleet heen gelezen wordt. VERVOLGENS komt er een modje die zegt dat je daar je serieuze poging tot get.help() nog neer moet gooien. niet handig, dit. de vraag derhalve:
als een topic niet over "ik ben in lvl dit en dat en het is een kut lvl" gaat, gooi het dan niet automatisch dicht omdat het over renegade gaat en daar al een topic over is. je gooit toch ook niet alle counter-strike topics dicht omdat er al een topic over geweest is?! op deze manier krijgt niemand antwoord op vragen. het hele topic is inhoudsloos. ik wil niet weten wie in welk level is. ik wil weten wtf m'n geluid niet goed werkt
als een topic niet over "ik ben in lvl dit en dat en het is een kut lvl" gaat, gooi het dan niet automatisch dicht omdat het over renegade gaat en daar al een topic over is. je gooit toch ook niet alle counter-strike topics dicht omdat er al een topic over geweest is?! op deze manier krijgt niemand antwoord op vragen. het hele topic is inhoudsloos. ik wil niet weten wie in welk level is. ik wil weten wtf m'n geluid niet goed werkt