Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[spielerij]groooot renegade topic

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik vind het best lief dat er modjes zijn die de overzichtelijkheid proberen te handhaven door één topic te hebben per game ( :? ) maar at random renegade topics in een grooot renegade topic te mikken is niet handig: het grote topic wordt volgespamt door mensen die neits te melden hebben dan "ik ben in lvl mezusenmezo en dat is best kut" terwijl er over (niet-hardware gerelateerde) vragen compleet heen gelezen wordt. VERVOLGENS komt er een modje die zegt dat je daar je serieuze poging tot get.help() nog neer moet gooien. niet handig, dit. de vraag derhalve:

als een topic niet over "ik ben in lvl dit en dat en het is een kut lvl" gaat, gooi het dan niet automatisch dicht omdat het over renegade gaat en daar al een topic over is. je gooit toch ook niet alle counter-strike topics dicht omdat er al een topic over geweest is?! op deze manier krijgt niemand antwoord op vragen. het hele topic is inhoudsloos. ik wil niet weten wie in welk level is. ik wil weten wtf m'n geluid niet goed werkt |:(

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-11 21:47

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Gebruik het [topic=424801/1/100] topic ;)

• Wacky
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-11 20:22

Wacky

Dr. Lektroluv \o/

:P

Nu ook met Flickr account

Verwijderd

Op vrijdag 01 maart 2002 18:27 schreef IceStorm het volgende:
Gebruik het [topic=424801/1/100] topic ;)
daar w88 ik op :)

Verwijderd

Topicstarter
dat topic is een beetje verworden tot een "die en die user is een domme eikel want hij snapt niet dat mijn grapje enorm leuk was" topic...

ALS je dan grote topics per game aanohoudt, filter er dan ook de inhoudsloze "jij bent een grotere eikel dan ik" posts uit :Z

• Blue-eagle
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
* Blue-eagle is eigenlijk tegen de alles-in-een-topic policy.

Waarom? Omdat je straks 20 pagina`s hebt met alle antwoorden, maar niemand leest 20 pagina`s door. Daarom moet de search aangepast worden in het nieuwe forum dat je ook per topic pagina kunt zoeken.
Je kunt moeilijk anders met zo`n groot forum als dit.

Edit: dit is behulpzaam bedoeld, natuurlijk moet niemand iets van me, maar het zou wel verschirkkelijk handig zijn.

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10:47
Op zaterdag 02 maart 2002 18:24 schreef Blue-eagle het volgende:
* Blue-eagle is eigenlijk tegen de alles-in-een-topic policy.

Waarom? Omdat je straks 20 pagina`s hebt met alle antwoorden, maar niemand leest 20 pagina`s door. Daarom moet de search aangepast worden in het nieuwe forum dat je ook per topic pagina kunt zoeken.
Je kunt moeilijk anders met zo`n groot forum als dit.

Edit: dit is behulpzaam bedoeld, natuurlijk moet niemand iets van me, maar het zou wel verschirkkelijk handig zijn.
presies... als ik wat zoek en ik kom een topic tegen van >4 pagina's dan kijk ik er eigenlijk al zowat niet meer na... heb veel liever de 1 pagina topics waar een duidelijk antwoord instaat

https://wren.co/join/Devian

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08 16:29

Tim

Misschien ook een optie daarbij dat de topicstarter kan aanvinken dat het probleem is opgelost, beinvloed de search waarschijnlijk ook wel positief :)
Pagina: 1