Toon posts:

renegeade sound nietwerkerror

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
NIET SLUITEN AUB! Want:
leuk dat je alles over renegade in één topic wil maar als je even meekijkt zie je dat er in hoog tempo alleen maar vragen over hoe kom ik een level uit gesteld worden en dat er dus nullus informaticus zinvollicus uitkomt :( met name omdat elke vraag binnen een uur ondergesneeuwd is door mensen die even willen melden dat ze weer een leveltje verder zijn :Z
aangezien het hier geen gameplay vraag betreft maar een techvraag (die niet met hardware te maken heeft) wil ik het dus in een apart topic hebben.

DIT was de vraag:

Ik heb renegade geinstalleerd maar ik heb keet met het geluid.
de environmental soundjes zijn KEIHARD en de rest KEIzacht.
geweerplopjes zijn niet meer dan fluistersounds, en als er een nod huppeltrut op je staat te vlammen achter je, dan hoor je hem niet. erg irritant. ik heb met de sliders zitten spelen maar het lijkt wel alsof de sampletjes van de guns veel te stil zijn en de explosies en ambient geluidjes veel te hard... t is zelfs zo erg dat het spel ondoenlijk lastig is want je hoort gewoon niet dat je beschoten word en je kan dus niets terug doen (want waarvandaan schieten ze?)

specjes:
sblive! 1024 onder winXP prof UK, 512 mb ram, 1333 athlon, gf3ti500.

iemand nuttige tip? (niet: pleur je soundcard weg, speel met volume slidertjes, updeet je drivers, allemaal al gedaan. ook niet: UTFS, SLOTJE!!!, of "post het maar .hyperlink.HIER want dat is best lief bedacht maar het hellupt niet.)

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 31-01 12:15
Ow ja da's een goeie, dat ga ik voortaan ook zeggen als ik een bank ga overvallen:

NEE NIET ARRESTEREN AUB! Want als ik werk ga zoeken om aan geld te komen zijn er allemaal andere mensen die ook een baan willen :(

Maw |:(

Er is een ander algemeen topic voor, en daar post je het maar, desnoods roep je nog een keer iemand daar tot aandacht voor jouw probleem, maar niet overal posts voor openen als er algemeen topic is. Niet iedereen hoeft 24/7 voor je klaar te staan, soms moet je iets 2 keer vragen, So What? Zo moeilijk is dat toch niet? :?

Edit: [topic=424801/1/250] Wow wat staat daar nou? Staat daar nou HARDWARE?

:? Gaan mensen daar dan niet spammen over welk lvl ze wel niet hebben bereikt?

NEE DAT DOEN ZE NIET. Dus ga daar gewoon verder.

Btw sorry als dit beetje heel erg aanvallend overkomt, maar begint beetje vervelend te worden al die Renegade topics :Z

There is no magic.

Verwijderd

Topicstarter
ja, dat heb je met nieuwe games. bovendien, JA HET GAAT DAAR OVER WELK LEVEL ZE BEREIKT HEBBEN!

maar omdat het blijkbaa rnogal moeite kost om een vraag te mogen stellen pleur ik het daar ook neer, en dus komt d'r straks een lief klein modje die dit vrolijk dichtmept onder het motto dat kan ergens anders ook wel.

niet dat het dan gelezen wordt. maar dat schijnt niet echt te boeien. tip voro de sluitende mod: ga eens kijken naar hoe vaak de vragen over CS nu binnen gekomen zijn, en hoe vaak die gaan over:
-mn fps dropt
-mn geluid werkt niet lekker
-mn muis is fucked up
-snik snik er wordt gecheat

en dan hardop beweren dat het aantal renegade topics een probleem is.
:r

• The Will
Kijk eens even goed in dat topic want ik zie daar niet een post die niet met hardware problemen te maken heeft. Dat topic dat ik post is niet gewoon het algemene vragen topic, maar het Problemen met Hardware topic. Kijk daar nou eerst ff.

En over dat CS gebeuren heb je 100% gelijk, alleen daar zijn, in de tijd dat het net uit was, ook algemene topics over geweest. Maar post het in LA of heb het er over met IceStorm of ItSnows via mail/ICQ ofzow.

There is no magic.

• kenneth
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Op vrijdag 01 maart 2002 schreef KnetterGek heel wat
Ooit gehoord van:
a. LA? Post daar je 'gripes' maar.
b. Manieren?

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

• The Will
Voor een van de eerste keren ben ik nu een keer eerder :P

There is no magic.

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

'KnetterGek', zou je wat minder hoog van de toren willen blazen? Je doet net of jij het voor het zeggen hebt op GoT en dat is natuurlijk onzin. Ga maar in het andere topic posten, staat het je niet aan? Klaag in LA, maar ga niet de held uithangen, okee? Thanks :)

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.