Toon posts:

[MOHAA] Cheats MET patch

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

ik wou dus net ff cheats downen (lame, ik weet :P ).
maar op avault.com staat dat je de unpatchde versie nodig hebt. met patch (die ik heb) werkt 't dus niet..

heeft iemand toch cheats voor MOHAA Met die Patch??

Thx

Verwijderd

ik help geen lamme cheaters...

CS gaat eraan onderdoor.... :r

Verwijderd

Op vrijdag 01 maart 2002 18:16 schreef robgee het volgende:

Misschien heeft hij het over single player cheaters. Met die zijn niks mis.

• Wacky
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-01 18:47

Wacky

Dr. Lektroluv \o/

Jaaa, laten we lekker gaan flamen ipv de persoon even te helpen |:(

Nu ook met Flickr account

Verwijderd

Topicstarter
Ik speel zelf ook dagelijks CS, en MOHAA multiplayer, ik cheat niet op internet, alleen god mode en full ammo voor MOHAA singleplayer :)

Verwijderd

Topicstarter
daarom vraag ik jullie hulp.

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 28-01 22:26

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op vrijdag 01 maart 2002 18:16 schreef robgee het volgende:
Ja joh, avault.com is idd echt zo'n lamers site waar multiplay cheats op staan |:(.

Oftewel, lees voortaan even iets verder aub en ga niet meteen de rondte in flamen :).

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Cheaten sux :r :r

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• urf
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

urf

Op vrijdag 01 maart 2002 18:24 schreef IceStorm het volgende:

[..]

Ja joh, avault.com is idd echt zo'n lamers site waar multiplay cheats op staan |:(.

Oftewel, lees voortaan even iets verder aub en ga niet meteen de rondte in flamen :).
Go Ice! Go Ice :D

Maar ik weet btw geen cheats voor de gepatchde versie. Kan je die patch niet ongedaan maken ofzo? :?

Verwijderd

Waarom zou een single player cheat na een patch niet meer werken?

Waarom zou je voor single player een cheat moeten "downloaden"? Die hoef je alleen maar in te typen.

Dus ik denk inderdaad dat de topicstarter multeyplayer cheats bedoelt en anders legt ie het heel slecht uit.

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 01 maart 2002 18:25 schreef Spooky het volgende:
Waarom zou een single player cheat na een patch niet meer werken?

Waarom zou je voor single player een cheat moeten "downloaden"? Die hoef je alleen maar in te typen.

Dus ik denk inderdaad dat de topicstarter multeyplayer cheats bedoelt en anders legt ie het heel slecht uit.
avault.com:
Medal of Honor: Allied Assault
PLATFORM: PC
SUBMITTED BY: Malofs
Related Links:
- SUBMIT YOUR CHEATS

Cheat Codes (these work on the unpatched version of the game only):

Edit the shortcut to the game so it reads the following:
"C:\LOCATION OF GAME\mohaa.exe" +set ui_console 1 +set cheats 1 +set thereisnomonkey 1

When in the game press ~ to display the console window. Put in one of the following cheats:

• kamerplant
  • Niet online
Misschien dat je dit beter op het Computertotaal forum kan posten? :?
Daar zitten meer newbies, en die cheaten over het algemeen ook veel meer, dus hun weten het wel. :)

🌞🍃

Verwijderd

Topicstarter
lol,

ik != n00b.

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 01 maart 2002 18:29 schreef PeeHaPee het volgende:
lol,

ik != n00b.
in MOHAA wel though :P

Verwijderd

Tja, heb je het tenminste wel geprobeerd. En ik zie ook niet waarom het zo ingewikkeld moet voor de simpele cheats die jij wilt (ammo, godmode). Die kun je meestal gewoon in de console intypen, zonder verdere modificatie aan bestanden of extenties.

En als het dus alleen voor singleplayer bedoeld is kun je toch ook versie 1.0 spelen. Nieuwe patches zijn verplicht om multiplayer te kunnen spelen, bevatten extra multeyplayermappen en meestal verbeteringen aan de netcode en tegen multeyplayer cheats. Dus voor de singleplayer kun je net zogoed 1.0 gebruiken of het moet een heel buggy spel zijn (maar dat blijkt niet hier op het forum) of je moet de patch gebruiken voor een hardwarefix ofzo.

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 28-01 22:26

IceStorm

This place is GoT-like!!!

De eerste die nu nog zegt dat cheaten suckt en voor n00bs is krijgt een waarschuwing.
Als je in single player wilt cheaten is dat je EIGEN keus.

Verwijderd

Nee sorry weet het niet ;( ;)

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:30
denk dat die "cheats" uitgeschakelt zijn met de patch... meestal is dat alleen voor developers om te kijken of hun game en levels ed kloppen...

Singleplayercheats zul je denk ik niet kunnen downloaden..

• FleshY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-01 17:53
Hoe durft ie het te vragen |:(

Verwijderd

was is er mis met cheaten in singleplay mode??

damz.. doe ik zo vaak..
wat een stelletje kneuzen hier die erover zeuren..

• M@NIC
  • Laatst online: 26-01 11:29
Mag ik dit even ziellig noemen :?
Kijk je kan ook overdrijven he!

Als iemand singleplayer cheat moet ie dat lekker zelf weten!
Daar worden jullie helemaal niks minder van!

Niet normaal meer zeg, en ze lullen elkaar allemaal na :(

Verwijderd

Op vrijdag 01 maart 2002 19:13 schreef IceStorm het volgende:
De eerste die nu nog zegt dat cheaten suckt en voor n00bs is krijgt een waarschuwing.
Als je in single player wilt cheaten is dat je EIGEN keus.
AGREE :) MAAR...

dan moet voortaan elk spielerij draadje op slot waar gevraagt wordt om multiplayer cheats! :9

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-01 14:28
Op zaterdag 02 maart 2002 10:28 schreef KingSky het volgende:
was is er mis met cheaten in singleplay mode??

damz.. doe ik zo vaak..
wat een stelletje kneuzen hier die erover zeuren..
Sure.... het maakt op zich niet uit....
Maar: Als men dan online gaat gamen, is de niet overstap van cheaten naar normaal te games niet te groot en dat velen (dus niet iedereen) die cheat op SinglePlayer ook maar gaat cheaten online omdat ze anders te snel / altijd worden afgeschoten :?

Dan kan ik net zo goed online op }:O }:O }:O }:O gaan schieten.

MW | BF1 Stats

Verwijderd

schop

zijn er inmiddels al? want ik kom maar steeds niet verder bij die snipers last stand missie :'(

• Saekerhett
  • Laatst online: 27-01 15:38
Bij mij werken die cheats gewoon met patch... :?

Verwijderd

Sorry maar wat is dat voor gezeik over Cheaten in Single Player. Ik heb het ook gedaan omdat ik in het laatste level van laatste missie maar steeds dood ging. Ook heb ik het daarna gedaan omdat ik ff alle medailes wou hebben. Big Deal. Daarna vond ik het even leuk om iedereen neer te slaan met m'n colt. Ben ik nu lame, ben ik nu een Noob. Cheaten in multiplayer zal ik niet doen. Ik zal er zelfs niet voor naar cheats zoeken laat staan gebruiken.

Trouwens maar dat zal wel vaker gezegd zijn de multiplayer van Mohaa is gewoon brak. Er zijn wel objectives maar die zijn onderwaardig aan het gewone "fraggen" wat iedere simpele ziel kan. Als je MP wilt met echt teamwork moet je toch echt RTCW spelen. Daar heb ik trouwens nog nooit een online cheat gezien. Ook al let ik erniet op :) ik ben wel vaak beschuldigd van cheaten :) toch wel een compliment. Ik ben zelfs een beschuldigd op een forum :)

• BlizzarD
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Op dinsdag 30 april 2002 17:41 schreef sKiNbrEEze het volgende:
schop

zijn er inmiddels al? want ik kom maar steeds niet verder bij die snipers last stand missie :'(
Die moet je ook zonder cheats kunnen uitspelen! Heel langzaam lopen en heel goed om je heen kijken (ook op de daken van de huizen!). Lukt het niet, probeer het dan gewoon overnieuw zonder cheats. Is veel leuker.

iStockphoto

• FleshY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-01 17:53
ik heb de nieuwe patch gedownload 1.11 en de crack eroverheen gegooid, maar nu doet ie gek hij zoomed soms (lees vaak) automatisch, hij aimed automatisch en hij schiet automatisch, vaak in de grond en in de lucht maar soms ook dwars door een muur iemand dood. Volgens mij zit er iets in die crack bv. aimbot ik hoop het niet maarja. ik heb em teouwens gedownload bij gamecopyworld

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 27-01 13:38
Argh... wat erger ik mee aan die gasten die echt COMPLEET niet lezen he... :X

heb je happypuppy.com (zoiets :) ) al geprobeert? Offuh gameFAQ's? Weet de precieze urls niet meer, maar met een beetje googlen moet het lukken...

Steam

Verwijderd

Ik vind het niet meer dan logisch dat je cheat als je vast zit in een spel ...dan zie je tenminste heel het spel :7
Allen cheaten sommige naar mij idee te snel en verzieken ze daarmee de spelsfeer maar goed B-)

Het kan jammer genoeg ook anders zoals een paar dagen geleden dat er weer zo,n f*cking rasdebiel in Mohaa met zijn gun liep rond te meppen.
And ofcourse niet af te schieten .
Na pijn in mijn klauwen te hebben en een flinke deuk in mijn toetsenbord te hebben besluit ik om toch maar te slapen en de volgende dag te gaan werken begint een collega spontaan te vertellen dat hij het af en toe grappig vondt om te cheaten bij mohaa mp :(

Gelukkig voor hem waren er meer collega,s aanwezig |:(
Pagina: 1