Toon posts:

Dragon Orb 3 vs Alpha Pal 6035

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een vraag : ik kan een Dragon Orb 3 van iemand kopen maar ik heb nu een Alpha Pal 6035 met Delta 60MP.

Koelt die Dragon Orb 3 nou beter ??

btw ik heb een Thunderbird 1200 hij is nu 54 graden idle/stressed

• gabberjoost
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-08 14:24
Zou het niet precies weten, maar ik verwacht dat die dragon orb misschien iets (lees paar graden) beter koelt dan je heatsink met delta mp, omdat die Dorb 3 een 7000 rpm fan heeft.
Maar hou ook rekening met de geluidsproduktie. Zo'n 7000 rpm cooler maakt echt een kolere herrie...

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

dragon orb is een boutkoeler. Maakt echt teringherrie(7000).

ik zou het lekker bij die alpha houden

specs

Verwijderd

WHAHAHAHA, kies de alpha, PLEASSEEE !!! lol, ik heb hier ook nog een Dragon Orbje liggen, hehe, in een vorig topic ookal om advies gevraagd wat ik ermee moest :) :D

Maargoed, ga dus maar voor die Alpha ;)

Verwijderd

DO3=luider, maar koelt wel beter.

Verwijderd

Een aantal mensen waren mij al voor... idd - een DragonOrb koelt FF iets beter - maar maakt een %#@*)!! herrie :'( -- keep ya current cooler :)

Verwijderd

Is een beetje appels en peren vergelijken niet? Zet op die Alpha maar eens een 7000 RPM delta fan, dan denk ik dat die toch echt beter koelt :)

Verwijderd

Topicstarter
thx voor de reactie's

maar ik vind toch dat mijn thunderbirdje iets te warm wordt maar als die Dragon Orb 3 alleen maar meer herrie maakt en maar iets beter koelt dan hou ik toch maar mijn Alpha denk ik. Zijn die 2 eigenlijk al een keer tegenover elkaar gezet ?? Ik heb al gezocht maar nergens een shootout gezien waar ze allebei in voorkwamen.

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-08 14:26

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Ik heb een Alpha 6035 + Delta HP op een TB1400 @ 1466, die wordt ongeveer 50º C max. Best netjes vind ik zelf :)

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Verwijderd

Je zou er een HP fan op kunnen zetten. Ik heb er nog 1tje liggen hier. Kun je gratis in Dordrecht op komen halen als je wilt.

• johnny.xxx
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-03-2025
kep ze beide maar ik hou het lekker bij mijn alpha.
die is een stuk stiller, maar je kan je dragon weer stiller maken met een pod meter.
ik vind de dragon ook een beetje lomp hoog en groot, al heeft hij wel weer een beter bevestegings meganisme.
maar ik zelf hou het bij de aplha

Verwijderd

DO3 op 12v is idd zwaar klote :(

7v en wat casefans is beter :)
Pagina: 1