Ik gebruik al jaren arctic silver en het werkt altijd goed maar nu heb ik een nieuwe koeler (tt volcano 7) waar al zo'n stukje koelpasta opzit. nu dacht ik laat ik dat eens gewoon proberen en nu komt het, stressed xp1700@1600 42 graden std koelstickertje en met arctic silver wordt hij wel 45 graden.
ik doe gewoon een heel dun laagje arctic silver op de core dat moet toch genoeg zijn ? waarom koelt het dan zoveel slechter als zo'n standaard stickertje ?
(ik draai trouwens een dual systeem met 1x met arctic en een zonder dus is verder geen verschil in omgevingstemp ed, toen alle twee de cpu's nog gewoon zonder arctic silver werkte hadden ze beide een temp van 43)
ik doe gewoon een heel dun laagje arctic silver op de core dat moet toch genoeg zijn ? waarom koelt het dan zoveel slechter als zo'n standaard stickertje ?
(ik draai trouwens een dual systeem met 1x met arctic en een zonder dus is verder geen verschil in omgevingstemp ed, toen alle twee de cpu's nog gewoon zonder arctic silver werkte hadden ze beide een temp van 43)
It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.