ATIR8500 en MOHAA

Pagina: 1
Acties:

• DJkim
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-03-2024

DJkim

Tweak met mate!!! :)

Topicstarter
Als ik Medal of Honor speel, haal ik 80-90 fps. Maar er is een beeld vertraging en het lijkt alsof mijn ATI MOHAA niet aan kan.

Ik heb met medium details gespeeld precies hetzelfde verhaal maar toch is fps is niet laag.

Nieuwste driver van ATI helpt ook niet....

P.S

Sinterklaas!!! ik heb ATI topic gezocht en ik heb niet gevonden dus niet zeggen dat ik daar moet gaan zoeken en deze sluiten aub. :(

Lucky Goldstar

Verwijderd

Ik speel dat spel nu zelf ook op mijn R8500, maar heb er totaal geen problemen mee.... draait goed op 1280 Highest + 4 taps aniso. Ik gebruik de 6025 driver, zonder Vsync.

• Barreljan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-08 15:52

Barreljan

...Zoom-Zoom...

Op vrijdag 01 maart 2002 17:42 schreef DJkim het volgende:
Als ik Medal of Honor speel, haal ik 80-90 fps. Maar er is een beeld vertraging en het lijkt alsof mijn ATI MOHAA niet aan kan.

Ik heb met medium details gespeeld precies hetzelfde verhaal maar toch is fps is niet laag.

Nieuwste driver van ATI helpt ook niet....

P.S

Sinterklaas!!! ik heb ATI topic gezocht en ik heb niet gevonden dus niet zeggen dat ik daar moet gaan zoeken en deze sluiten aub. :(
je ATI kan het niet aan? m'n voodoo5 pakt het ook nog ondanks de corrupted textures dus dat kan niet. Ik denk dat je het ergens anders moet zoeken. Die videokaart trekt het wel, maar als de rest van je pctje minders is niet dus.

Hoezo vertraging? speel je het op internet? dan ligt het misschien aan je verbinding.

Time Attacker met de Mazda 323F 2.5 V6 J-spec | PV output

Verwijderd

Op vrijdag 01 maart 2002 17:53 schreef Voodoo_man het volgende:

[..]

je ATI kan het niet aan? m'n voodoo5 pakt het ook nog ondanks de corrupted textures dus dat kan niet. Ik denk dat je het ergens anders moet zoeken. Die videokaart trekt het wel, maar als de rest van je pctje minders is niet dus.

Hoezo vertraging? speel je het op internet? dan ligt het misschien aan je verbinding.
hij heeft en xp 1800 dus dat zal wel goedkomen.... ;)
maar het kan idd wel zo zijn als je online speelt

Verwijderd

Je hebt een TFT scherm, Dude!!

Probeer het eens op een CRT buis :?

Verwijderd

Muis-lag kun je verminderen door van triple buffering om te schakelen naar single/double buffering. Bij single buffering heb je wel kans op 'tearing', wat je dan weer kunt voorkomen door VSync te gebruiken etc etc
Dat heb ik ooit ergens gelezen :)

En je zou eens kunnen rommelen met v-sync aan/uit.
Pagina: 1