Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Jij hoeft dat niet te openen hoor, laat Sint dat maar doen
Had je het niet beter eerst kunnen vragen en dán pas de nieuwe topic openen
Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.
de vorige werd ook door een gewone user geopend...
niets aan het handje hoor
niets aan het handje hoor
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Waarna sint daar ook niet blij mee was en de 1e post editte.Op vrijdag 01 maart 2002 17:38 schreef Mooooody het volgende:
de vorige werd ook door een gewone user geopend...
oh..dat wist ik niet...Op vrijdag 01 maart 2002 17:38 schreef ddc het volgende:
[..]
Waarna sint daar ook niet blij mee was en de 1e post editte.
sorry dan
maar het is toch nooit zo druk in GT, dus er zal niet veel last zijn van tijdelijk een dubbel topic...
Op vrijdag 01 maart 2002 17:39 schreef Mooooody het volgende:
oh..dat wist ik niet...
sorry dan
Pas bij 1000.
Vind het trouwens geen reden om hier een LA topic over te openen.
had in SU moeten komen...Op vrijdag 01 maart 2002 17:40 schreef MetHod het volgende:
Pas bij 1000.
ja..ik post niet zovaak in SU en LA...
trouwens...waren het er al niet 1000?
Het is helemaal niet stoer hoor om een topic te openen. Dat komt vanzelf wel.Op vrijdag 01 maart 2002 17:42 schreef Mooooody het volgende:
had in SU moeten komen...
Pfff doe eens wat meer moeite zou ik zeggen (kijk in de index bijv.). Je hebt in je startpost niet eens de vorige delen genoemd, ten tweede overleg je met Sinterklaas als je zo graag topicstarter (Op vrijdag 01 maart 2002 17:42 schreef Mooooody het volgende:
[..]
had in SU moeten komen...
gooi dan maar dicht deze...heb al iets in SU gezet
naja...je kan ook niet verwachten van iemand met 5 o's in zijn naam, dat-ie alles goed doet
naja...je kan ook niet verwachten van iemand met 5 o's in zijn naam, dat-ie alles goed doet
Gadget Talk.Op vrijdag 01 maart 2002 17:45 schreef Blue_Tweaker het volgende:
Mja en nu nog ff:
Wat is GT?
En waar staan die topics dan?
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()