Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

'Offtopic' lijkt een moeilijke term

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
In de Mac guerillia thread heb ik geloof ik 190 offtopics en flamebaits uitgedeeld, zoveel offtopic gedrein en gel*l stond er in die thread. Volkomen OFFTOPIC postings (standaard gekerm in Mac threads: helpdesk geblaat, iMac is wel/niet voor domme mensen, GUI wel/niet gejat van Xerox) krijgen +2, +3 inzichtvol/informatief/behulpzaam.

NEE. Het topic is een groepje Macfetisjisten dat Jobs' speech wil gaan verstoren ivm Apple's acties op consumerfront. Xerox's gui, iMac's die wel /niet voor domme mensen zijn hebben daar geen f*k mee te maken.

Modereer die troep dan ook niet UP maar DOWN.

zo.

Het wachten is nu op de penalty ratio die wel omhoog zal knallen nu ;)

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:12

GaMeOvEr

Is een hork.

Als iemand een off-topic vraag stelt, en iemand reageert op die Off-topic vraag, krijgt hij van mij een +1 behulpzaam, hij kan er nix aan doen dat de originele poster off-topic is, hij helpt alleen maar. Gooi de originele poster de Catacomben in, maar bestraf niet de behulpzame Tweaker...

Trouwens wel stoer, die postings over Napster, lekker op +4 binnenkomen...

Hehehe ? Karma genoeg ? Pas maar op, dan haal ik je lekker in ! >:)

Aannames zijn fataal.

• Cookie
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 13:20
[off-topic]
He Otis, hoe kom je aan die naam? Ben je een fan van Otis Redding, werk je voor die gelijknamige liftenfabriek of ben je als liftboy werkzaam (geweest)?
[/off-topic]

Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]

Verwijderd

Topicstarter
Heheh ja die +4 posting deed ik omdat ik (zoals ook gebeurde) bang was dat als ik hem op +1 had ingezet METEEN naar de catacomben der napsteraanhangers was verbannen. :)

En jij haalt mij niet in GameOvert. :) Daarvoor moet je nl zinnige dingen zeggen ;)

/me hides for cover

[offtopic]
Otis komt van een roltrap. Ik had in 1989 een nick nodig voor mn demoscene activiteiten. Toen heette ik nog Tiger Joe, maar dat is meer een koosnaampje voor een puisterig pubertje met scooter, dus stond ik eens op een roltrap van het merk 'Otis'. et voila. A star was born *cough* ;)
[/ontopic]

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13:36

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

In die hele thread staat volgens mij niet 1 on-topic posting, allemaal gezanik over GUI jatwerk van Steve etc.

Verwijderd

[whisper mode]
Hey Otis, you can come out now... ;)
[/whisper mode]

Volgens de exacte letters de Tweakers-wet hebben Otis en Femme gelijk, maar volgens mij is zoiets iets wat spontaan ontstaat.

Ik weet dat ik zelf ook Off Topic bezig ben geweest, maar excusez moi (o.i.d.) als iemand iets volledig onzinnigs begint uit te kramen, dan reageer ik daarop. Ik ga dan niet kijken of dat on/off topic is.

Dat er daarmee een nieuwe discussie binnen een draad ontstaat, die over een geheel ander onderwerp gaat, so be it.

IMHO moet je daar enigzins soepel mee omgaan en niet als een soort terror-moderator met het wetboek in je hand de hele handel naar de kelder zwiept.

Zolang er "relatief" zinnige dingen tussenstaan, lekker zo laten, mocht het een totaal verkeerde kant uitgaan, kun je altijd nog ingrijpen.

Off Topic (alsof dat er toe doet bij GoT):

Otis: ik vond Tiger Joe toch leuker :D en nou weet ik waarom ik daar punten kwijt raakte ;)

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Wheeeheee.... :'(<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR> En jij haalt mij niet in GameOvert. Daarvoor moet je nl zinnige dingen zeggen [/quote]* GaMeOvEr vindt zichzelf nu heel erg op zijn geslachtsdeel getrapt, en gaat nu zielig in een donker hoekje zitten huilen....

:D

Wacht maar af Otis, wacht maar af... ik ga lekker lopen KarmaWhoren...

Oh nee... Nah... Dan ben ik namelijk niets beter dan Otis zelf... ;)

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

[zwaar off-topic]
Ik zag vandaag nog ergens een auto staan met in grote letters: Otis. Zou goed iets met roltrappen te maken kunnen hebben gehad ;)
[/zwaar off-topic]

Verwijderd

Topicstarter
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 09 september 2000 18:02 schreef Mephisto_ het volgende:
[zwaar off-topic]
Ik zag vandaag nog ergens een auto staan met in grote letters: Otis. Zou goed iets met roltrappen te maken kunnen hebben gehad ;)
[/zwaar off-topic][/quote]Nee, dat was een auto van het Geestelijke Bijstands Team. Die zijn oproepbaar als een tweakertje TE zwaar heeft te lijden van Otis' moderaties, replies of forumpostings. :D

ps: GameOver, morgenmiddag komen ze bij je langs

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Ik hoop maar dat ze de dwangbuis en veel tissues bij zich hebben... :)

Daar waar ze me op gaan sluiten hebben ze toch wel een internet-connectie mag ik hopen ? Ik overleef de "cold-turkey" methode vast niet...

Aannames zijn fataal.

Pagina: 1