Vaag probleempje met me pa's comp.. ik kan niet meer inloggen in Windows XP, na het aanklikken op een user haalt ie zeg maar alle instellingen naar boven, laadt de achtergrond etc, waarna windows gelijk weer uitlogt. Dit is het geval met elke account (Admin/Gast). Het gekke is dat ik kan wel kan inloggen in Veilige Modus, maar dan weer niet in Veilige Modus (met netwerkmogelijkheden). Dit is allemaal met WinXP Home NL
Iemand enig idee hoe dit komt? En vooral hoe het gefixed kan worden
.
btw het zou al helpen als iemand het registry-pad weet waar staat welke progjes bij het inloggen gestart worden.. om te kijken of hier nog iets ongewoons tussenstaat.
<blockquote><font size="1" color="FF0000">Modbreak</font><hr color="FF0000" size="1"><font size="1">Graag niet meer je naam (+ greetz oid) onderaan elke post zetten.
Zie hier waarom niet.</font><hr color="FF0000" size="1"></blockquote>
Iemand enig idee hoe dit komt? En vooral hoe het gefixed kan worden
btw het zou al helpen als iemand het registry-pad weet waar staat welke progjes bij het inloggen gestart worden.. om te kijken of hier nog iets ongewoons tussenstaat.
<blockquote><font size="1" color="FF0000">Modbreak</font><hr color="FF0000" size="1"><font size="1">Graag niet meer je naam (+ greetz oid) onderaan elke post zetten.
Zie hier waarom niet.</font><hr color="FF0000" size="1"></blockquote>