cs is weer lekker bezig. Ik zat rustig te csen toen de server platt ging. dus ik naar andere server, maar toen begon de ellende hij liep vast, nou op zich is dat neit erg maar toen ik cs opnieuw opstarte en opnieuw een server wou connecten heeft hij in console een fps van 4 en laer en hij timed telkens out. als ik dan cs afsluit en weer opnieuw opstart doet hij de eerste keer weer normaal athans dat denk je, maar dan loopt hij weer vast, en dan krijg je dat gezeik weer met die lage fps en die timeouts.

ik wordt hier helemaal gek van, maar het ergste komt nog. Ik had er geen zin in maar ik zag geen andere oplossing dan cs er opnieuw op te zetten. zo gezegt zo gedaan ik cs er opnieuw opgezet maar hij bleef het doen, maar het ergste is dat andere spellen zoals ut en quake 3 en fifa en alle andere games wel met hun gewonen fps werken.?!?!?!?!

het heeft dus niet veel zin om te formatten want die andere werken wel nog steeds.
heeft iemand misschien een oplossing of dit probleem ook eerder gehad.
I HOPE SO

mzzl spart
ik wordt hier helemaal gek van, maar het ergste komt nog. Ik had er geen zin in maar ik zag geen andere oplossing dan cs er opnieuw op te zetten. zo gezegt zo gedaan ik cs er opnieuw opgezet maar hij bleef het doen, maar het ergste is dat andere spellen zoals ut en quake 3 en fifa en alle andere games wel met hun gewonen fps werken.?!?!?!?!
het heeft dus niet veel zin om te formatten want die andere werken wel nog steeds.
heeft iemand misschien een oplossing of dit probleem ook eerder gehad.
I HOPE SO
mzzl spart