They made me do it.
Ikke wille hebbe 
Het is ook geen vaag PDA-os ofzo, het is gewoon een pc
Check windows XP er op
Check windows XP er op
Windows CE bedoel je??? Tenminste dat staat op die site! En dus is het ook geen volwaardige PC...Op vrijdag 01 maart 2002 17:29 schreef BlackMage het volgende:
Ikke wille hebbe
Check windows XP er op
20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden
Er zit een Intel StrongArm in, dus die Windows XP kun je vergeten waarschijnlijk
Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia
t ziet er toch verdacht veel uit als een (misschien uitgeklede versie van) windows xp
just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied
Dis is me toch ff te groot hoor. Dan heb ik liever die X02 (ofzoiets) die hier ook ergens staat.
Het moet wel draagbaar blijven.
Ik vind mijn 620LX al zo groot........
Het moet wel draagbaar blijven.
Ik vind mijn 620LX al zo groot........
A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!
Denk dat het er gewoon in ge-fotosoept is, op andere fotootjes staan win9x achtige screeniesOp vrijdag 01 maart 2002 19:37 schreef Blue_Tweaker het volgende:
Het heeft anders wel heeeeeel erg de looks van XP dus
Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.
..::|[ Ericsson T68 ]|::..
Op vrijdag 01 maart 2002 21:01 schreef Booth het volgende:
..::|[ Ericsson T68 ]|::..
T68 @ 640x480 in kleur
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
1. Dat is geen 640x480
2. Voor die prijs (600 euro) koop ik toch liever een 'echte' pda met kleurenscherm
Nee, was ook een grapje (zie smiley): de foto is 640x480, het display natuurlijk nietOp zaterdag 02 maart 2002 00:12 schreef BlackMage het volgende:
[..]
1. Dat is geen 640x480
Ik heb ook een 'echte' pda met kleurenscherm hoor, een Palm m505. De foto was vooral bedoeld als grapje. Het achtergrondplaatje heb ik er voor de foto even via infrarood opgezet, jawel, met de Palm!2. Voor die prijs (600 euro) koop ik toch liever een 'echte' pda met kleurenscherm
[off-topic]
En 600 euro zou ik nooit hebben uitgegeven voor mijn T68. Ik had hem los (zonder abonnement) voor 409 euro. De prijs op de site waar ik hem had besteld was blijkbaar fout, want een paar dagen later was hij opeens 599 euro. Maar toen had ik hem al thuis.
[/off-topic]
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
409 vind ik nog steeds veel te veel voor een (ericsson) telefoonOp zaterdag 02 maart 2002 00:33 schreef haas het volgende:
[..]
Nee, was ook een grapje (zie smiley): de foto is 640x480, het display natuurlijk niet
[..]
Ik heb ook een 'echte' pda met kleurenscherm hoor, een Palm m505. De foto was vooral bedoeld als grapje. Het achtergrondplaatje heb ik er voor de foto even via infrarood opgezet, jawel, met de Palm!
[off-topic]
En 600 euro zou ik nooit hebben uitgegeven voor mijn T68. Ik had hem los (zonder abonnement) voor 409 euro. De prijs op de site waar ik hem had besteld was blijkbaar fout, want een paar dagen later was hij opeens 599 euro. Maar toen had ik hem al thuis.
[/off-topic]
Pagina: 1