Als ik 450 euro heb, en het volgende moet kopen: videokaart, moederbord, processor EN geheugen. Wat kan ik dan het beste nemen?
Thanx alvast
Thanx alvast
Verwijderd
Verwijderd
we zitten nu (met mij erbij) al op 9 hoorOp vrijdag 01 maart 2002 16:48 schreef Flipke het volgende:
Hangt er vanaf wat je nu hebt heyBeetje vage vraag
/Ik gok dat dit topic de 15 posts niet haald.
ehhm, wij kunnen jou geen antwoord geven als jij je specs van je proc,mobo,etc. niet doorgeeft.hmmmm vriendelijk zijn jullie allemaal...
ik heb: een goeie geluidskaart, een goeie hardeschijf en een goeie kast... NOU JULLIE WEER
Verwijderd
Op vrijdag 01 maart 2002 16:52 schreef blaatschaapje_nik het volgende:
hmmmm vriendelijk zijn jullie allemaal...
ik heb: een goeie geluidskaart, een goeie hardeschijf en een goeie kast... NOU JULLIE WEER
DUH.... is ook nie voor mezelfOp vrijdag 01 maart 2002 16:54 schreef MasterDisaster het volgende:
Een echte tweaker koopt een PC van min €3.000
Verwijderd
Wat voor mobo, met welk geheugen, wat voor processor.Op vrijdag 01 maart 2002 16:52 schreef blaatschaapje_nik het volgende:
Verwijderd
Op vrijdag 01 maart 2002 16:54 schreef MasterDisaster het volgende:
True, true, want de meeste tweakers kopen dan eerder een 2x een pc 1500 hoor.Op vrijdag 01 maart 2002 16:55 schreef Flipke het volgende:
[..]
Verwijderd
JONGE GA DE FAQ MAAR US LEZEN !!Op vrijdag 01 maart 2002 16:52 schreef blaatschaapje_nik het volgende:
16 posts.Op vrijdag 01 maart 2002 16:48 schreef Flipke het volgende:
Hangt er vanaf wat je nu hebt heyBeetje vage vraag
/Ik gok dat dit topic de 15 posts niet haald.
Bull-shit ,als je nou niet zoveel geld heb ??Op vrijdag 01 maart 2002 16:54 schreef MasterDisaster het volgende:
Verwijderd
Wat een onzin zeg, m'n PC was niet zo duur, aangezien ik helemaal geen high-performance PC nodig heb.Op vrijdag 01 maart 2002 16:54 schreef MasterDisaster het volgende:
Verwijderd
Verwijderd
Oftwel je hebt alles nodig wat je al in je topic aangaf. Kortom ff doorsparen en the whole package nemen. 1 + 1 = nog altijd twee hoor..Op vrijdag 01 maart 2002 16:52 schreef blaatschaapje_nik het volgende:
Verwijderd
LOL, niets gezegd.Op vrijdag 01 maart 2002 16:58 schreef MADG0BLIN het volgende:
[..]
16 posts.
FAQ you ... die ken ik al uit me hoofd...Op vrijdag 01 maart 2002 16:58 schreef dune3002 het volgende:
[..]
JONGE GA DE FAQ MAAR US LEZEN !!
En dan vraag je dit.Op vrijdag 01 maart 2002 16:59 schreef blaatschaapje_nik het volgende:
[..]
FAQ you ... die ken ik al uit me hoofd...
ik was al eerder lid hoor, maar kwaz me w8woord kwijt, duz heb ik een nieuwe account gemaakt...Op vrijdag 01 maart 2002 16:51 schreef Floppus het volgende:
Ziehier het probleem... Ik ben er eens op gaan letten; er moet iets anders komen om nieuwe users van de regels op de hoogte te stellen, scheelt een hoop ergernis voor de MOD's....
-
Verwijderd
Ga dan the search maar is leren gebruiken; er is namelijk een topic:"wat moet ik hieraan upgraden". Daar laat je zien wat je hebt en doen de rest. En wedden dat jij de FAQ niet uit je hoofd kenOp vrijdag 01 maart 2002 16:59 schreef blaatschaapje_nik het volgende:
[..]
Je zou het eens bij de plaatselijke vobis kunnnen proberen. Die hebben altijd wel wat voor dat geld en een vage vraagOp vrijdag 01 maart 2002 16:59 schreef blaatschaapje_nik het volgende:
[..]
Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Dit topic is gesloten.
![]()