[waar te koop] Labtek headsets

Pagina: 1
Acties:

• [NUT]
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-03 14:01

[NUT]

Heppiedepeppie

Topicstarter
het gaat om deze 2 modellen, een maat van me en ik zoeken naar een plaats op het web in .nl waar we die kunnen kopen...

Labtek Axis-002
The Axis-002 is a sleek, behind-the-head headset ideal for Voice-over-IP applications. The ultra-soft earphones produce intense stereo sound for gaming, music and chat. The unobtrusive MicroNCAT2 microphone filters out background noise for supreme voice clarity. The Axis-002 also features a mute switch and volume control.
Afbeeldingslocatie: http://www.labtek.com/product/product_images/axis002sm.jpg

Labtek Axis-712
The Axis-712 is a premium digital stereo headset ideal for Voice-over-IP. The all-digital USB technology delivers crystal-clear sound. The microphone, designed to be worn on either left or right side, filters out background noise for supreme voice clarity. Features a convenient headphone volume and microphone mute control.
Afbeeldingslocatie: http://www.labtek.com/product/product_images/axis712Usm.jpg

• Asclepius
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-02 20:44
Bij informatique in Berschenhoek verkopen ze headsets van Labtec. Ik weet niet of ze ook de types hebben die jij zoekt.

• PM
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-12-2022

PM

dynabyte

Laten we lekker link gaan doen...

Verwijderd

Op zaterdag 02 maart 2002 16:59 schreef PM het volgende:
dynabyte
daar verkopen ze wel labtec headsets, maar deze niet volgens mij.
Ik kan je ook niet verder helpen ;(

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:06
Axis 002 bij www.comptechworld.nl

heb em daar besteld, samen met een geluidskaart van Hercules (Fortissimo II) ... en wacht der nu al 3 (!) weken op... zou niet op voorraad zijn oid

• Timmert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Timmert

Dipstick

712 hebben ze bij informatique zag ik net :)

Kost 85 euro.

• Tco
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:48

Tco

De Office Centre heeft ook veel headsets, maar daar moet je weer een pasje van hebben wil je daar iets kunnen kopen. Is alleen voor bedrijven en verenigingen enzo.
Ik heb zelf daar een Axis 002 gekocht en hij bevalt nu wel goed, maar in het begin (1e 2 weken) doet hij toch wel erg zeer aan je oren, maar dat went. :)

• Ro_meo
  • Laatst online: 21:19
Wat is 't huidige nut van de VoIP op dit ding ?
Ik bedoel.. werkt 't echt ? of bedoelen ze gewoon : Onder netmeeting kan je praten oid ?

iOS N3rd

• [NUT]

[NUT]

Heppiedepeppie

Topicstarter
ken je Roger Wilco? da's geen netmeeting ;)

anyway, thx for the replies! ik kom helaas uit utrecht... ikke niet weten waar in utrecht die dingen tekoop zijn... heb gekeken bij dixons... dynabyte moe'k nog proberen, maar da's zo'n klote eind lopen! :(

• [NUT]

[NUT]

Heppiedepeppie

Topicstarter
hmm, even bij informatique gekeken... helaas geen 002, maar wel de 712 idd :9~

* [NUT] ]heeft die dus net besteld :9~

damn 90euro (incl rembours kosten) is ECHT niet goedkoop... maar hij is :9~ :9~ :9~

• Jeanious
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-01-2023
zat eerst ook te twijfelen tussen die Trust:R en labtec, die labtec was nergens te vinden dus toen maar die trust:r gekocht, wat een brak ding geen kwaliteit, plat geluid. Labtec is zeker beter. maar zoals ik al zei: nergens te vinden, maar misschien nu wel (ik keek in 9-2001/10-2001)
bij Dynabyt of zo, misschien vragen of ze m voor je kunnen bestellen.

Asus A8N32-SLI Del. | AMD Athlon 64 X2 4400+ Toledo @ 2,7 GHz @ Zalman 9500 | Corsair TwinX 2048 PC 3500LLPRO @ 450 (2-2-3-6) | 1,6 TB Maxtors | 1x Club3d GF7800GTX 256 MB DDR3 (430/1200 @ 500/1400) | Samsung 205BW en 26" Mycom LCD TV

• D3ton4tor72
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20-02 16:45

D3ton4tor72

HardwareFetisjist

Yo BUT, wel handig om te weten dat je er al een besteld hebt. Moet zeggen dat ik aan het twijfelen ben geraakt

die AXIS 502 is ook errug mooiiiii, maar ga dan toch voor de 002 waarschijnlijk >:)

• [NUT]

[NUT]

Heppiedepeppie

Topicstarter
Op zondag 03 maart 2002 13:02 schreef D3ton4tor het volgende:
Yo BUT, wel handig om te weten dat je er al een besteld hebt. Moet zeggen dat ik aan het twijfelen ben geraakt

die AXIS 502 is ook errug mooiiiii, maar ga dan toch voor de 002 waarschijnlijk >:)
heej maatje :) Comptechworld zou 'em moeten hebben, maar heeft wat leverings probleempjes ensow (zoals eerder te lezen in dit topic)

• [NUT]

[NUT]

Heppiedepeppie

Topicstarter
Op zondag 03 maart 2002 12:56 schreef Jeanious het volgende:
zat eerst ook te twijfelen tussen die Trust :r en labtec, die labtec was nergens te vinden dus toen maar die trust :r gekocht, wat een brak ding geen kwaliteit, plat geluid. Labtec is zeker beter. maar zoals ik al zei: nergens te vinden, maar misschien nu wel (ik keek in 9-2001/10-2001)
bij Dynabyt of zo, misschien vragen of ze m voor je kunnen bestellen.
Nu dus weer wel te vinden >:) halen! :D

• FFF
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-10-2025

FFF

lol,

gewoon bij de dynabyte ofzo, heb ik de mijne ook gekocht, paar dagen geleden. Ik heb de 502, wilde eigenlijk de 002 maar deze zag er toch beter uit. koste 35 euro. En werkt uitstekend.

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:06
Denk datte 002 weer binnen is bij CTW... net pakbon gemailt gehad (2x zelfs... vaag...)

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

die 002 heb ik vanmiddag nog zien hangen bij de dynabyte in a'foort... die hebben ze nog wel...

Verwijderd

sorry voor de schop, maar zijn er meer mensen die problemen hebben met de axis 712 onder windows XP en dan het gebruik van voiceprograms, is er niet een driver ofzo voor de headset, hij herkent bij mij gewoon niet dat ik een voiceprogram heb aangezet en dan schakelt hij ook niet automatisch de microfoon in en blijft het lampje op het kassie branden.

Verder is het trouwens een uitstekend apparaat, de kwaliteit is veel beter dan de 002 die ik hiervoor had, vooral op het gebied van de microfoon.
Pagina: 1