Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.
In hoop talen gebruikt men een ; omdat te doen, geen idee of dat hier ook zo is maar proberen kan geen kwaad.
is dit PW? en kan je neit gewoon dmv een , meerdere mensen opgeven?
Verwijderd
Kun je ook opzoeken wat error 2 betekent?Op vrijdag 01 maart 2002 16:37 schreef Tijntje het volgende:
[EDIT] Ik krijg elke keer deze melding: ERROR: MAPI MapiSend Failed: 2
Dat betekent Session failureOp vrijdag 01 maart 2002 16:53 schreef Zef het volgende:
[..]
Kun je ook opzoeken wat error 2 betekent?
Daar staat niks over meerdere recipientsOp vrijdag 01 maart 2002 16:59 schreef olav het volgende:
http://www.anzio.com/pub/printwiz/mapisend.pdf
[Edit]
Hier even een stukje dos gepaste
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
| C:\McAfee>mapisend -i -r "bkolzer ;mgroothuis" -s "test" ERROR: MAPI MapiSend Failed: 2 C:\McAfee>mapisend -i -r "bkolzer ,mgroothuis" -s "test" ERROR: MAPI MapiSend Failed: 14 C:\McAfee>mapisend -i -r "bkolzer; mgroothuis" -s "test" ERROR: MAPI MapiSend Failed: 2 C:\McAfee>mapisend -i -r bkolzer;mgroothuis -s "test" ERROR: MAPI MapiSend Failed: 2 |
[edit2]
Ohja naar 1 persoon lukt wel.
Ik weet dat het niet mag om een topic omhoog te schoppen maar ik ben de wanhoop na bij
Is er iemand die mij kan helpen zoja dan duizend maal dank.
heb je geprobeerd twee keer de -r parameter op te geven?
dus mapisend -r "ikke" -r "henk" -r "pietje"
dus mapisend -r "ikke" -r "henk" -r "pietje"
Ik frut, dus ik epibreer
Dan krijgt alleen de tweede hem
Dus bkolzer kreeg hem wel en mgroothuis (ik) niet.
code:
1
2
| C:\McAfee>mapisend -i -r "mgroothuis" -r "bkolzer" -s testopgoedgeluk Message sent successfully |
Dus bkolzer kreeg hem wel en mgroothuis (ik) niet.
Waarom niet gewoon een while loopje met alle ontvangers stuk voor stuk. Als je zo wanhopig bent, kan een andere ineens acceptabel worden
van MSDN:
Dat even controleren? Of anders eens proberen of het wel lukt met meerdere SMTP adressen?-r recipient(s) Multiple recipients must be separated by a semicolon ( ; ) and must not be ambiguous in default address book.
NOTE : This is an important distinction. To test, open a MAPI client such as Microsoft Outlook, and compose a new message. Enter the recipient's name and click Check Names (ALT+K). If the name is resolved to a single recipient, the alias is not ambiguous. If Check Names returns multiple addresses, the alias is considered ambiguous.
Ik frut, dus ik epibreer
Verwijderd
probeer anders eens het volgende
for %%i in (pietje, jantje,etc) do mapisend -r %%i
dat is de standaard herhaling voor msdos en zou gewoon moeten werken
for %%i in (pietje, jantje,etc) do mapisend -r %%i
dat is de standaard herhaling voor msdos en zou gewoon moeten werken
Wat ook zou kunnen is elke keer opnieuw dit commando aanroepen maar het probleem is dan moet ik voor elke ontvanger eerst een keer op OK klikken voor het outlook profiel en daarna 10 sec wachten omdat Outlook met een bericht komt dat er automatisch een mailtje word verstuurd onder mijn account en misschien is het wel een virus en dan mag ik pas na 10 sec op OK klikken.
Heb ik gecontroleerd en de adressen zijn "not Ambigous"Op maandag 04 maart 2002 09:57 schreef pistole het volgende:
van MSDN:
[..]
Dat even controleren? Of anders eens proberen of het wel lukt met meerdere SMTP adressen?
Is er iemand die mij kan helpen. Ik heb heel google al af gestruind maar kan niks anders vinden als meerdere ontvangers scheiden door ; wat dus bij mij niet werkt.
Pagina: 1