Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[search] Geen rode mapjes bij username-search

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al gezocht in de search (:)), maar heb geen verklaring/oplossing gevonden voor mijn probleem.

Als ik op mijn eigen naam klik (op de index; "Hoi [url="http://gathering.tweakers.net/forum/find/poster/36188]Laserbeak[/url], je laatste bezoek was op $lastvisit") dan zijn alle 'mapjes' voor de topics geel. Er is in de tussentijd echter wel een nieuwe reply in het topic; de topics zijn namelijk wel rood als ik gewoon in het betreffende subforum zelf kijk.
Is dit een bekende fout? En weten jullie misschien al wanneer dit verholpen gaat worden?

• WaarAnders
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-07 21:31
heeft denk ik te maken met de load op de bakken, is niet allemaal real-time.

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Op vrijdag 01 maart 2002 16:33 schreef Laserbeak het volgende:
Is dit een bekende fout?
Jups, en als je op 'search' in LA zoekt, kom je er vast wat topics over tegen..
En weten jullie misschien al wanneer dit verholpen gaat worden?
Nups.. Zodra de nieuwe forumsoftware er is, zal de search ook weer voor 100% werken als het goed is :)
Tot die tijd is ut ..eh..een beetje behelpen :Y)
Al scheen Wasign & Co (Dacht ik tenminste) een programma geschreven te hebben dat 'Hottopic' heet, en die houdt de topics die je geschreven hebt wel bij...

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Voor hottopics moet je ff zoeken in LA... Is een topic over geweest, kan ook zijn dat het in SA stond, maar LA lijkt me logischer.

Edit: [topic=366231/1/100]

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards