Heb een toestel van mijn broer in handen waar die zak hooi driex de verkeerde toestelcode heeft ingetoetst
Gebeld naar siemens: "Ja meneer kost 34 euro", voor een code??? na ja..Zag wel op internet dat je ook de hotline in Duitsland kan bellen, IMEI code geven (kijken of die niet gejat is) en na 48 geven ze je de code (kosten: belletje naar Dld). Maar die berichten zijn al wel wat ouder, kan iemand bevestigen dat dit nog steeds werkt en zo ja...een nummer geven, want ik heb gebeld met het nummer dat bij een bericht op een forum stond maar daar kreeg ik een of andere extreem vage miep aan de lijn ( en va de site siemens Dld werd ik ook niets wijzer)
Er is wel van die software voor deze foon, die een dode (niet meer bootende) foon repareert, en zo zijn er natuurlijk ook nog proggies die de IMEI kunnen veranderen enzo. Maar volgens mij mag dat niet meer. Als ik jou was zou ik een datakabel kopen en het internet afstruinen!!!
Verwijderd
Dat heeft nooit echt gemogen.Op vrijdag 01 maart 2002 16:37 schreef DRaakje het volgende:
Er is wel van die software voor deze foon, die een dode (niet meer bootende) foon repareert, en zo zijn er natuurlijk ook nog proggies die de IMEI kunnen veranderen enzo. Maar volgens mij mag dat niet meer. Als ik jou was zou ik een datakabel kopen en het internet afstruinen!!!
Ik heb eerlijk gezegd nog nooit gehoord van zo'n lijn.
Maar ik zou zeggen probeer die lijn uit en mocht het dan nog niet lukken dan maar 34 euro kwijt. Het is namelijk ook een beetje je broer zijn eigen fout.
Dan heb je toch de puk-code nodig? Heeft ie die niet meer? Die krijg je bij je telefoon.
ik ga niet kloten met datakabels etc...ga ik dat ding vast slopen.
http://www.google.nl/search?q=cache:8vZdxuwCPfAC:www.wb.utwente.nl/palmclub/prikbord/messages/4298.html+siemens+toestelcode&hl=nl
link naar dat artikel...ook hier op GOT word over die hotline gesproken
http://www.google.nl/search?q=cache:8vZdxuwCPfAC:www.wb.utwente.nl/palmclub/prikbord/messages/4298.html+siemens+toestelcode&hl=nl
link naar dat artikel...ook hier op GOT word over die hotline gesproken