"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Niemand?
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Verwijderd
Frtiz!
Teles
Cisco
Eicon
Zijn allemaal goed!
Heb zelf een teles 16.3 in m'n linux-doosje gehad...
Faxen verzenden en ontvangen gaat allemaal perfect!
Teles
Cisco
Eicon
Zijn allemaal goed!
Gebruik je dan RVS com ja of nee? Zo ja, dat wil de topic starter juist niet... Zo nee, hoe doe je dat dan?Op vrijdag 22 maart 2002 16:04 schreef oudakker het volgende:
Frtiz!
Teles
Cisco
Eicon
Zijn allemaal goed!
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
Verwijderd
Volgens mij heb je voor faxen versturen met een ISDN-kaart altijd een pakket als RVS-COM nodig, omdat je analoge signalen moet emuleren. Alleen als je naar een ISDN-fax een fax stuurt met je ISDN-kaart, hoef je niet te emuleren. Dit komt echter zeer weinig voor.
Ik denk dat je voor faxen beter een good-old modem kan gebruiken, dat gaat nooit fout: je hoeft immers niets te emuleren. Thuis heb ik dat ook en het werkt perfect. Gewoon een oud 28k8 modem.
En als laatste: ik raad ActiveFax aan. Dat is echt een geweldig pakket met veel mogelijkheden. Je kan zelfs binnekomende faxen als TIFF of JPEG laten doorsturen naar een e-mailadres
Ik denk dat je voor faxen beter een good-old modem kan gebruiken, dat gaat nooit fout: je hoeft immers niets te emuleren. Thuis heb ik dat ook en het werkt perfect. Gewoon een oud 28k8 modem.
En als laatste: ik raad ActiveFax aan. Dat is echt een geweldig pakket met veel mogelijkheden. Je kan zelfs binnekomende faxen als TIFF of JPEG laten doorsturen naar een e-mailadres
Fritz kaartjes zijn goed maar ook duur. Die ISDN kaarten van de kpn zijn idd wel goed (Eicon) ook net even een prijsklasse hoger maar dan heb je ook wat.
Proud owner of the [CBJ]Lanhok!
Verwijderd
Ik heb hier een pc staan waarop ook ISDN zit, op deze bedrijfspc moet ook worden gefaxt voor een voorraad bestelsysteem. Moet ik nu zeker RVS com installeren, het programma vraagt om een faxmodem?Op vrijdag 22 maart 2002 17:46 schreef Racetows het volgende:
Volgens mij heb je voor faxen versturen met een ISDN-kaart altijd een pakket als RVS-COM nodig, omdat je analoge signalen moet emuleren. Alleen als je naar een ISDN-fax een fax stuurt met je ISDN-kaart, hoef je niet te emuleren. Dit komt echter zeer weinig voor.
Wat kost een eigen merk 56K nu nog dus, gewoon voor faxen een analoge modem gebruiken. Doe ik ook.
Modem was maar 10 euro
Modem was maar 10 euro
hoort niet in OH
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()