Laten we lekker link gaan doen...
ik dacht vanaf het startpunt over die open brug (overheen jumpen) en dan naar rechts en naar boven.. in die buurt is het ergens (lekker vaag
)
Als je met de trein gaat en maar lang genoeg blijft zitten zie je de tank volgens mij wel staan..
De tank zit ook dacht ik alleen in Liberty City part 2. In part 1 zie je alleen een lege stalen kooi (oid.) waar ie in hoort te staan..
Ik weet niet zeker of dit allees klopt wat ik nu zeg.. het is al weer een tijdje geleden dat ik GTA1 heb gespeeld
Als je met de trein gaat en maar lang genoeg blijft zitten zie je de tank volgens mij wel staan..
De tank zit ook dacht ik alleen in Liberty City part 2. In part 1 zie je alleen een lege stalen kooi (oid.) waar ie in hoort te staan..
Ik weet niet zeker of dit allees klopt wat ik nu zeg.. het is al weer een tijdje geleden dat ik GTA1 heb gespeeld
Hij hoort idd in die kooi, maar staat er niet altijd volgens mij, misschien moet je eerst wat activeren? (spel al zolang niet meer gespeeld
)
Verwijderd
Dat weet ik wel. Maar niet meer uit me kop. De tank in de 6e map is toch veel leuker.
Tanks eigenlijk, want er zijn er zeker een stuk of 10.
Tanks eigenlijk, want er zijn er zeker een stuk of 10.
Verwijderd
ik moet trouwens zeggen dat gta 2 nog steeds konten schopt! ik speel het haast elke dag over het net.
ik kan niet wachten op een sequal (sequel?)
ok vervolg dan maar
ik kan niet wachten op een sequal (sequel?)
ok vervolg dan maar
ik ga die gta ff op m'n p.c'tje zetten en voor jullie kijken waar die tank staat 
is dat niet aardig van mij ??
is dat niet aardig van mij ??
Peugeot 307 1.6 16v '05 & Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.
je moet bij het begin linksaf en dan de derde
telefoon oppakken , dan moet je de weg volgen
en op een gegeven monent kun je naar beneden( rechts ) en dan zie je op een gegeven momoent een tank staan die vol met explosiven zit
telefoon oppakken , dan moet je de weg volgen
en op een gegeven monent kun je naar beneden( rechts ) en dan zie je op een gegeven momoent een tank staan die vol met explosiven zit
Peugeot 307 1.6 16v '05 & Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.
Het valt niet mee om binnen te komen maar als je er eindelijk bent is het de moeite waard!
Pagina: 1