Toon posts:

Schijfruimte kwijt!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wilde Linux redhat 7.1 installeren, maar met de keuze voor de schijf klikte ik de verkeerde aan. De computer ging toen de verkeerde schijf formatteren.

Ik heb toen op reset gedrukt, en toen ik opnieuw wilde opstarten, was ik alles kwijt!! ook mijn schijfruimte. Ik heb nu nog 1.27 Gb van de 10 Gb!

Wie kan mij helpen???

Grt Ron

Ron@wcexperience.zzn.com

• Thijsch
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-08 17:29
Op vrijdag 01 maart 2002 16:29 schreef Beekveld het volgende:
Ik wilde Linux redhat 7.1 installeren, maar met de keuze voor de schijf klikte ik de verkeerde aan. De computer ging toen de verkeerde schijf formatteren.

Ik heb toen op reset gedrukt, en toen ik opnieuw wilde opstarten, was ik alles kwijt!! ook mijn schijfruimte. Ik heb nu nog 1.27 Gb van de 10 Gb!

Wie kan mij helpen???

Grt Ron

Ron@wcexperience.zzn.com
er zijn wel recovery tools die verloren data terug kunnen halen. Maar je bedoeld dat er nog maar 1,27 gig zichtbaar is? gewoon formateren en dan moet ie het doen

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Op vrijdag 01 maart 2002 16:29 schreef Beekveld het volgende:
Dat heb ik ook eens gehad, da's redelijk k*t ja :)
Wat zegt fdisk (Of cfdisk o.i.d.) over deze schijf qua partities e.d. ? Windows of Linux versie maakt niet zoveel uit in dit geval ;)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Verwijderd

opnieuw installeren of fdisken.

als je onder redhat de partities indeelt en op ok drukt slaat hij nog niks op pas als je daadwerkelijk gaat installen slaat hij zijn gegevens op de schijf op.

Maar nu is hij al aan het formateen geweest dus ben je het kwijt.
de formatering is verbroken dus zal je op nieuwe moeten formateren en mischien zelfs je partities meoeten indelen.

Altijd ff op een kladje neerzetten wat je gaat doen en checken of het klopt dan installeren

cya

Verwijderd

Topicstarter
Bij fdisk kan ik nog maar 1 schijf zien!! van 1.27 Gb

• stiena
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-08 09:03
misschien is die overige ruimte een andere file format? ff terug zetten op ext 2 of fat oid...

• deadinspace
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-08 16:08

deadinspace

The what goes where now?

Op vrijdag 01 maart 2002 16:35 schreef Beekveld het volgende:
Bij fdisk kan ik nog maar 1 schijf zien!! van 1.27 Gb
En met de GNU/Linux fdisk?
Pagina: 1