Epox 8KRA2+ AMD Athlon 2400+ 768 Mb DDR Club3D Nvidia Geforce 5900 XT Asus 50x CD-rom AOpen 4x CD-R Maxtor 60 GB UDMA 133 Seagate 160 GB UDMA100 HP M700 WinXP
87 MB aan source port je niet 'even'. Behalve het feit dat geheel libc geschreven is met UNIX in het achterhoofd een soms ongelovelijk complex is is 87 MB aan source een hoop.Ik ben hier bezig om een parallel rekenpakket (PVM) werkend te krijgen onder cygwin. Bij het complileren van pvm krijg ik echter een foutmelding over een header file die niet aanwezig is op mijn systeem, dus ik denk niet getreurd gaan we gaan dat 'even' fixen
Dit blijkt toch een beetje tegen te vallen
Mijn vraag is: Is er iemand hier op tweakers ook mee bezig/ heeft dit ook nodig?
Ik geef je meer kans als je de functies die de betreffende headerfile biedt gewoon herinplementeerd / port.
Noemen om welke headerfile het gaat zou een goeie start wezen
Voor zover ik was gekomen heb ik alleen nog 'maar' een melding gehad van 'endian.h'.
Epox 8KRA2+ AMD Athlon 2400+ 768 Mb DDR Club3D Nvidia Geforce 5900 XT Asus 50x CD-rom AOpen 4x CD-R Maxtor 60 GB UDMA 133 Seagate 160 GB UDMA100 HP M700 WinXP