Acties:
  • 0 Henk 'm!

• capedro
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-07 18:11
Zijn er al mensen die ervaring hebben met de SB Extigy :?

Ik zelf zit hard te denken om er eentje aanteschaffen, zeker nadat mijn SB Live!Player overleden is en mijn andere poeter als server fungeert. Nu wil ik mijn keyboard (muziekinstrument :+ ) dus hangen aan mijn laptop dmv de Extigy.

Met name ben ik benieuwd hoe de Extigy werkt in combinatie met een keyboard en CuBASE VST, SoundFonts etc.

Hij is reeds te koop bij o.a
[NOT SPAM INTENDED]Informatique in Bergschenhoek[/NOT SPAM INTENDED]

DISCLAIMER: De search e.d heb ik al gebruikt, er kwamen wat oude draadjes naar voren, derhalve dacht ik dat ik wel een nieuw draadje kon starten.
• [topic=375587/1/25]

My weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• capedro
Nou... ik heb um maar besteld... volgende week heb ik um :P

Nadere info volgt ;)

My weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powermage
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-06 12:26
Als je hem hebt, wil ik graag je ervaringen ervan weten.

Join the club

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• capedro
Op vrijdag 01 maart 2002 17:50 schreef Powermage het volgende:
Als je hem hebt, wil ik graag je ervaringen ervan weten.
Zal ik zeker doen (als ik het niet vergeet). Ben weleens een beetje verstrooid |:(

Maar... is tie dan sinds heel kort (vanaf 1 maar oid officieel in Europa beschikbaar :? )

* capedro kan haast niet wachten tot ik um binnen heeft :9~

My weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powermage
Mag ik hem een schopje als herrinering geven :D

Join the club

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyrian
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tyrian

It's Unreal.

Ik heb zelf geen ervaring met de Extigy, maar ik wil je toch even wijzen op het hoge CPU gebruik dat de Extigy veroorzaakt omdat hij via de USB poort werkt.

Niet bepaald iets waar je vrolijk van wordt.

http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powermage
Hoe weet je dat dan ?
omdat het USB is ?

en daaromw ik ook graag wat ervaringen weten :)

Join the club

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een Extigy (gisteren gekocht) op een Dual AMD Athlon 1800+ met windows XP.

Ik heb er nog geen geluid uit kunnen krijgen, maar wat ik zo lees op de Creative site wijst op dat die drivers nog in aanbouw zijn ofzo.

En heb ook nog eens iets gelezen met dual processor systemen die nog niet ondersteund worden.

Ik baal nu wel :( misschien dat ik heb wel weer MOET inleveren (ow die remote is zo geil....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ahnee
hij werkt nu, alleen zijn de drivers voor XP nog niet HELEMAAL af..... maar das denk ik nog een week wachten.

Er komt geluid uit (2 versterkers analoog), de optische in- en output doen het perfect en de remote is idd relaxed.

gekloot met drivers had ik wel.... een paar keer opnieuw installeren en removen (rollback)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu nog winamp besturen met de ab van de extigy, iemand een idee hoe dat kan?

Ben zeer tevreden over de extigy, power dvd en bs player geven het ac3 signaal mooi door aan mijn av reciever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik Jan
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Erik Jan

Langzaam en zeker

Op woensdag 27 maart 2002 21:06 schreef MrAnderson het volgende:
Nu nog winamp besturen met de ab van de extigy, iemand een idee hoe dat kan?
Dit kan met een plugin voor Girder (http://www.girder.nl/) alleen moet die nog uitkomen :) Je kan ff vragen op het forum daar over een plugin voor de Extigy-AB geplanned is.

This can no longer be ignored.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wel irritant... nog steeds geen goede complete drivers voor XP :(

Geluid komt er zoals ik al zei wel uit.... dat wel...

Lamme gasten daar bij creative... wel het produkt direct in de markt gooien maar drivers ho maar...

jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paquito
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Als ik het zo hoor kan je maar beter een Audigy of iets anders kopen.

Waar is de topicstarter 'capedro' eigenlijk gebleven :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iznogood
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Al een ouder topic, maar kan er tot hier niet echt veel ervaringen uit halen, nu zijn er vast wel meer mensen met zo'n ding.

Just as Good

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killemov
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-08 23:40

Killemov

Ik zoek nog een mooi icooi =)

Op woensdag 27 maart 2002 21:18 schreef Erik Jan het volgende:

[..]

Dit kan met een plugin voor Girder (http://www.girder.nl/) alleen moet die nog uitkomen :) Je kan ff vragen op het forum daar over een plugin voor de Extigy-AB geplanned is.
Of anders UIce. Ondersteunt nu in ieder geval wel native de Live!Drive. Voor Winamp moet je daar ook nog even een plug-in downen.

Hey ... maar dan heb je ook wat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iCrOn
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-09 22:31
ik heb net me extigy geluidsbakje thuis gekregen en het enige wat ik er tot nu toe heb uit gekregen is geruis met op de achter grond vaag de muziek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubix
  • Niet online
Best wel vreemd dat zo'n merk als Creative zoiets flikt bij hun klanten! Audigy en Live!-series zijn altijd prima geweest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iCrOn
ik weet niet of het wat uit maakt dat ik hem op me stereo heb aan gesloten, maar dat ging bij me vorige geluidskaart ook gewoon dus waarom bij deze dan niet :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vassago
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:49
Op donderdag 25 juli 2002 14:50 schreef Cubix het volgende:
Best wel vreemd dat zo'n merk als Creative zoiets flikt bij hun klanten! Audigy en Live!-series zijn altijd prima geweest!
<proest>

Soundblaster heeft sinds de Live! altijd achteraan gelopen wat drivers betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubix
  • Niet online
Op donderdag 25 juli 2002 15:05 schreef vassago het volgende:

[..]

<proest>

Soundblaster heeft sinds de Live! altijd achteraan gelopen wat drivers betreft.
Wat noem je 'achterlopen'? Mijn drivers voor m'n Soundblaster geluidskaarten door de jaren heen werkten voor mij altijd prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iCrOn
jaja mensen ik heb hem aan de praat gekregen ik moest me stereo niet aan sluiten op lin out maar gewoon op dat ding waar een koptelfoon in moet en toen deed hij het perfect en het geluid is egt super. Dit een een bedreiging voor de buren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubix
  • Niet online
Op donderdag 25 juli 2002 16:56 schreef iCrOn het volgende:
jaja mensen ik heb hem aan de praat gekregen ik moest me stereo niet aan sluiten op lin out maar gewoon op dat ding waar een koptelfoon in moet en toen deed hij het perfect en het geluid is egt super. Dit een een bedreiging voor de buren :P
En, merk je nog wat van het feit dat het via de usb poort gaat, en dat het geluid gecomprimeerd wordt?
Ik zou zo'n ding alleen al kopen omdat het er zo 1337 uitziet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zal best een leuk beessie wezen maar toch las ik dat als je hem echt wil gaan belasten dmv het maken van muziek je vaak te kort schiet met USB bandwith. Lees de hardware sites er eens op na, dan weet je wat ik bedoel. Ziet er wel grappig uit maar zelf zou ik altijd voor een PCI kaart gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• capedro
* capedro zegt sorry... hier is tie weer

Ik heb ondertussen ook de Extigy. imho vind ik um wat tegenvallen... onder Win98/2000/XP heb ik niet eens behoorlijk de MIDI-In aan de babbel :(

Ach ja... recentelijk heb ik Linux (RH7.3) op mijn laptop geinstalleerd... met name vanwege de instabiliteit van Windoz.

Wat mij opviel is dat kudzu van RH netjes de Extigy installeerde.... en er komt nog vreselijk lekker geluid uit ook!

My weblog

Pagina: 1