Toon posts:

maxtor 80 gb maakt klik geluiden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb 1 systeem met 2 hdd's 1 van WD en de ander van maxtor.
Sinds gisteravond maakt mijn maxtor schijf een reeks klik geluiden achterelkaar, mijn systeem loopt compleet vast op dat moment.
Na het resetknopje hebben ingedrukt wilt windows niet opstarten.
Pas als ik de maxtor schijf helemaal eruit haal dan start windows op.
Kent iemand dit verschijnsel ?
Zo ja, hoe kan je het probleem dan oplossen ?

Verwijderd

klikken duidt op het overlijden van de harddisk dus dat wordt garantiewerk....

Verwijderd

Topicstarter
:( Das ff balen want dat schijfje zat lekker vol met stuff :(
Kan dus niet echt verholpen worden neem ik aan, trouwens met Powermax gaf ie het al op bij de eerste test, ik kreeg een code 664S57 op het scherm te zien :(

• PWA
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

PWA

Van de maxtor site kan je toch een test progje downloaden?! En ook rma# aanvragen?!

Verwijderd

snel backuppen!

ik had eerst een 6gb quantum en een week nadat 'ie begon te klikken was het einde verhaal :(

Verwijderd

Dit is einde verhaal. Zeker weten. Hang m als slave en back uppen :)

Verwijderd

Topicstarter
shit ey....ik kan em niet meer benaderen...einde verhaal denk ik :'(

Verwijderd

ff paar uurtjes met rust laten

Verwijderd

Invriezen wil ook helpen. In het lijkenhuis gaat die toch ook in de vriezer ;) Dus waarom niet alvast een voorproefje :9

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga er vanavond weer naar kijken, moet nu naar huis.
Ik heb Powerline al een email gestuurd, ik denk dat ik em maar terug breng als ie het vanavond niet doet.

Nou mensen nog een prettig weekend, ik laat nog van me horen.

Verwijderd

EEEEEEEEEEK
Die staat ook op mijn wishlist (ook powerline)
Laat het effe weten hoe het is gegaan!!

Thnx

-END-

Verwijderd

Topicstarter
Mensen het is nu toch eindelijk gebeurd.
Ik ben dus naar Powerline gegaan en heb dat geval ingeleverd, die mensen gingen dat ding testen en nog steeds hoorde je klik-klik-tik....dusssssss wat hebben die lui nou gedaan, ze hebben me weer een nieuwe gegeven.

Dus kan ik nu weer verder, jammer van al m'n data...alles ben ik nu weer kwijt...but hey shit hapens

Verwijderd

Even opletten dat je geen gerepareerde disk hebben gegeven. Dan is de kans groot dat die over 2 maanden weer kapot is :)

• Toewan
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 11-04 13:19
Op maandag 04 maart 2002 23:37 schreef amieghoow het volgende:
Ik ben dus naar Powerline gegaan en heb dat geval ingeleverd, die mensen gingen dat ding testen en nog steeds hoorde je klik-klik-tik....dusssssss wat hebben die lui nou gedaan, ze hebben me weer een nieuwe gegeven.

Dus kan ik nu weer verder, jammer van al m'n data...alles ben ik nu weer kwijt...but hey shit hapens
Mja, ach, als het films en mp3's waren dan kwamen die toch maar op vage cdr's die je nooit meer zou bekijken, moet je maar denken. :) Netjes btw dat ze meteen een nieuwe gaven.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 05 maart 2002 13:02 schreef Toewan het volgende:

[..]

Mja, ach, als het films en mp3's waren dan kwamen die toch maar op vage cdr's die je nooit meer zou bekijken, moet je maar denken. :) Netjes btw dat ze meteen een nieuwe gaven.
Precies daar dacht ik gister ook gelijk aan...het maakt eigenlijk niet zoveel meer uit, ik vind alles ooit toch weer terug op het net :).
En ja was wel tof van hun dat ze gelijk een nieuwe terug gaven. :D

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:19
Op maandag 04 maart 2002 23:37 schreef amieghoow het volgende:

Ik heb precies hetzelfde gehad met een 60GB Maxtor van inmiddels 1,5 jaar oud. Gelukkig geeft Maxtor 3 jaar garantie, dus ik krijg een nieuwe opgestuurd.
Ik had hem alleen in RAID-0 config opgenomen :( oftewel 120GB aan data kwijt (gelukkig had ik het meeste inmiddels al gebrand:)

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Balen voor je, maar wel netjes dat ze bij powerline weer een nieuwe meegaven.

Heb je de maxtorD740X of nog een oudere versie?

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 05 maart 2002 21:52 schreef sverzijl het volgende:

[..]

Ik heb precies hetzelfde gehad met een 60GB Maxtor van inmiddels 1,5 jaar oud. Gelukkig geeft Maxtor 3 jaar garantie, dus ik krijg een nieuwe opgestuurd.
Ik had hem alleen in RAID-0 config opgenomen :( oftewel 120GB aan data kwijt (gelukkig had ik het meeste inmiddels al gebrand:)
Zoooo dan ! 120 GB...dan baal je pas echt.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 05 maart 2002 22:07 schreef wwillem het volgende:
Balen voor je, maar wel netjes dat ze bij powerline weer een nieuwe meegaven.

Heb je de maxtorD740X of nog een oudere versie?
Volgens mij wel, op de site staat hij als volgt omschreven :"Maxtor 80GB UDMA 133 7200 rpm "

• riddles
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-04 14:30
Ach, het heeft soms wel zijn voordelen. Mijn overleden 40GB Maxtor is vorig jaar netjes vervangen door een 60GB (waarschijnlijk geen 40GB meer in voorraad). Schijnt wel vaker te gebeuren.
Pagina: 1