is er eigenlijk wel iemand met php/gtk ervaring?
ik wil dus dat als ik in $win op het knopie druk dat $win weer wordt gehide, en $windows weer verschijnt, maar dit hiden lukt niet.
ik blijf deze error krijgen:
Call to a member function on a non-object on line 27
dit is: $win->hide();
wat doe ik fout, andersom werkt het namenlijk wel, dat als ik in $window op een knopie druk dat $window wordt gehide en $win word weergegeven
iemand die mij misschien kan helpen?
ff Source erbij zetten natuurlijk
ik wil dus dat als ik in $win op het knopie druk dat $win weer wordt gehide, en $windows weer verschijnt, maar dit hiden lukt niet.
ik blijf deze error krijgen:
Call to a member function on a non-object on line 27
dit is: $win->hide();
wat doe ik fout, andersom werkt het namenlijk wel, dat als ik in $window op een knopie druk dat $window wordt gehide en $win word weergegeven
iemand die mij misschien kan helpen?
ff Source erbij zetten natuurlijk
PHP:
1
| <?if (!class_exists('gtk')) { if (strtoupper(substr(PHP_OS, 0, 3)) == 'WIN') dl('php_gtk.dll'); else dl('php_gtk.so');}function delete_event(){ return false;}function destroy(){ Gtk::main_quit();}function terug(){ global $window; global $win; $window->show(); $win->hide();}function hello(){ global $window; global $win; $win = &new GtkWindow(); $win->connect('destroy', 'destroy'); $win->connect('delete-event', 'delete_event'); $win->set_border_width(15); $win->set_title('Hoeveel Foto\'s!?'); $vbox = &new GtkVBox(false,10); $vbox->set_border_width(5); $win->add($vbox); $vbox->show(); $db = mysql_connect("pent133", "ro*******", "****"); mysql_select_db("ro*******"); $sql = " SELECT COUNT(ID) AS AANTAL FROM new_com"; $result = mysql_query($sql); $row = mysql_fetch_object($result); $label = &new GtkLabel("Er is in totaal $row->AANTAL keer commentaar geleverd op de fotos"); $vbox->pack_start($label, false, false); $label->show(); $knop = &new GtkButton('Terug?!'); $knop->connect('clicked', 'terug'); $vbox->pack_start($knop, false, false); $tip = &new GtkTooltips(); $tip->set_delay(200); $tip->set_tip($knop, 'Ga terug naar vorige schermpie', ''); $tip->enable(); $knop->show(); $win->show(); $window->hide();}$window = &new GtkWindow();$window->connect('destroy', 'destroy');$window->connect('delete-event', 'delete_event');$window->set_title('Boni-Maho foto zooi');$window->set_border_width(20);$vbox = &new GtkVBox(false,10);$vbox->set_border_width(5);$window->add($vbox);$vbox->show();$button = &new GtkButton('Hoeveel commentaar op foto\'s?!');$button->connect('clicked', 'hello');$vbox->pack_start($button, false, false);$tt = &new GtkTooltips();$tt->set_delay(200);$tt->set_tip($button, 'Check hoeveel posts er in DB staan', '');$tt->enable();$sluit = &new GtkButton('Sluit alle vensters?!');$sluit->connect('clicked', 'destroy');$vbox->pack_start($sluit, false, false);$tt2 = &new GtkTooltips();$tt2->set_delay(200);$tt2->set_tip($sluit, 'Sluit het programmatje', '');$tt2->enable();$window->show_all();Gtk::main();?> |
10xAXItec AC-265P = 2,650kWp @ SolarEdge SE2200 - PVOutput