“An elephant is a mouse with an operating system”
toetsen kan je gewoon met een platte schoevendraaier eruit halen... door de schoevendraaier onder de toetsen te zetten...
zijn ze daarna ook goed terug te zetten???? want als het met veertjes enzo werkt gaat dat dus niet.
het zijn dus drukknopjes waar de toetsenopzitten?
het zijn dus drukknopjes waar de toetsenopzitten?
zijn wel gewoon goed terug te zetten... heb net gisteren met hetzelfde toetsenbord ook gedaan
geprobeerd, toetsen kunnen zo los, dat is voldoende om schoon te maken,
bedankt
bedankt
Anoniem: 25556
Letl wel even op bij de spatiebalk en bv. de shift-toetsen (alle toetsen welke groter zijn dan normaal).. vaak zit daar een metalen stripje onder om ervoor te zorgen dat de toets recht ingedrukt wordt. Die kunnen wat lastiger zijn, de rest vd. toetsen kun je idd gewoon er uit 'wippen'.
Ik neem aan dat je keyb. iets te duur is voor experimenten, maar ik zet m'n cheap-ass cherry toetsenbordje gewoon 1 keer per periode (meestal 2 maanden) in de afwasmachine en laat 'm daarna goed drogen.. Gaat prima, maar op eigen risico
Ik neem aan dat je keyb. iets te duur is voor experimenten, maar ik zet m'n cheap-ass cherry toetsenbordje gewoon 1 keer per periode (meestal 2 maanden) in de afwasmachine en laat 'm daarna goed drogen.. Gaat prima, maar op eigen risico
de stofzuiger erop zetten werkt ook wel... tenminste als je zeker weet dat alle toetsen goed vastzitten
Perslucht zou ook kunnen... ander toch dustsucker gebruiken
dus...
ghehe tjah dat kan natuurlijk ookOp vrijdag 01 maart 2002 15:15 schreef cougar007 het volgende:
En anders haal je ze gewoon uit de stofzuiger........
hehe, niet bij onze stofzuiger.Op vrijdag 01 maart 2002 15:15 schreef cougar007 het volgende:
En anders haal je ze gewoon uit de stofzuiger........
Die van ons heeft de stofzak achter de motor zitten dus alles wat ie opzuigt gaat dwars door de rotor.
En iets zegt me dat zowel de stofzuiger als de keyboard toesten dat niet prettig gaan vinden
Nu ook zonder stropdas
Net wat de andere gotters zeiden: je kan heel makkelijk (met beleid) de toetsen eraf halen en dan schoonmaken, oh ja, als je niet blind kan typen
zorg dan dat je een voorbeeld bij de hand hebt, ik heb zelf 2 dagen met omgedraaide home/end en insert/delete toetsen gezeten.
En ik maar op windows vloeken!
En ik maar op windows vloeken!
Doe 'k op school ook wel eens.
Alleen staat er dan ineens "BIERTJE?" in plaats van "DFGHJKL"...
(moet je alleen een "E" "lenen" van een ander toetsenbord...)
Maar ik heb wel vaker een toetsenbord volledig uit elkaar geschroefd om em schoon te maken, dan hoef je de toetsen er ook niet af te halen, dan kun je er met een kwastje heel makkelijk bij
Alleen staat er dan ineens "BIERTJE?" in plaats van "DFGHJKL"...
Maar ik heb wel vaker een toetsenbord volledig uit elkaar geschroefd om em schoon te maken, dan hoef je de toetsen er ook niet af te halen, dan kun je er met een kwastje heel makkelijk bij
Pagina: 1