superweb, zwaar klote inbellen laatste 3 dage

Pagina: 1
Acties:
  • 116 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• BitByter
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 13-08 07:38

BitByter

Prutst dit forum

Topicstarter
de laatste 3 dagen, moet ik met m'n isdn lijn soms wel 3 uur w8en voordat ik binnengebeld ben, iemand nog meer dit probleem??? dit suxz echt... zouden ze expres de lijnen gehalveerd hebben van de mensen met een ongelimiteerd account :(

• Smooth
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 24-12-2021
Ik heb net m'n account opgezegd. Ik had een 0800 account, nou wel 1 keer in kunnen bellen. conclusie: Super web zuigt! >:)

Verwijderd

Bij mij is het ook janken
ik wordt er nu elk uur uitgeflikkerd
had ik nooit
het inbellen gaat ook weer slechter dan
de laatste weken

Verwijderd

He he, vandaar dat ik er zo snel op zit (lees <4 min)

• Config
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-01-2025
Ik zit er met de week sneller op :7

Zo ook nu, en ik wordt er nooit uitgezet :7

• RvV
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15:16

RvV

JAAAAAAAAAAA ik heb weer verbinding!!! MOEST NET 5 UUR INBELLEN!!!!

Y'24

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 14:48
Gefeliciteerd...:)

• waslijn
  • Laatst online: 11-08 09:53
Overdag en s'morgens gaat het inbellen hier in Arnhem wel redelijk met ISDN (< 10min). Na 5 uur wordt het moelijker en heb ik tijden van +/- 3uur meegemaakt :(. Ik zit er drastisch over te denken om de komende 3 maanden chello te nemen voor 45,- p/m.

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18:12

Destruction

(ex-)Automonteur

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>zouden ze expres de lijnen gehalveerd
hebben van mensen met een ongelimiteerde acount:( [/quote]waarschijnlijk wel :)

Ford Mondeo Wagon 2.0 16v '06 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

Verwijderd

hmmm vaag.. ik heb hier totaal geen problemen met inbellen, een minuut, hooguit twee heb ik nodig, alleen om 20.45 ging het van de week wat stroever.. vandaag de hele dag al met 50 dials erin :)

owja, en ik wordt er ook niet afgeknikkerd voordat er 1:58 om is :)

• Alkaline
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-04-2022

Alkaline

100% acid free

Dat je er nu zo snel in komt zal zeker door de gratis beldag van Tele2 komen.

The whole is always greater than the sum of it's parts.

Verwijderd

Ik zit er ook binnen een minuut hoogstens 2 en dat is al zeker 1 a 2 weken zo

• Emielio|IA
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 03-08-2018

Emielio|IA

Shit On My Interface

Ik heb helemaal geen problemen met Superweb... ik heb een iets ouder abbonnement, dus 2 uur per sessie internetten... Hier in Twente is het goed te doen -> tuurlijk is 't 's avond en in 't weekend wel iets lastiger om op te komen, maar met een kwartier zit ik er toch zeker wel op... Superweb bevalt mij tot nu toe prima, alleen jammer dat ze al die poorten dichtgeknalt hebben :( Ik mis HOTLINE :P

Of All The Things I've Lost In Life, I Miss My Mind The Most...

Verwijderd

ik helemaal niet zeiken ofzo hoor maar vind bitbyter_ niet dat die topic name niet iets minder heftig had gekund ?

Verwijderd

ik heb dus ook superweb maar dan dat 50uur abbo maar bij mijn werkt het best heb maar een modempie geen eens isdn maar naar 1 soms 2 keer inbellen zit ik er op en de poorten staan ook gewoon open bij het 50uurs gebeuren mijn bevalt superweb best hoor 50 uur is wel niet zo lang maar het is wel een stukkie goedkoper weer als een gewoone provider

Verwijderd

Vraagje tussendoor,

Is er een vorm van superweb die echt onbeperkt internetten inhoud, dus geen limiet?

• Config
  • Laatst online: 06-01-2025
Jazeker! En die heb ik ook :)

Das het oude abbo...kan je niet meer afsluiten :P

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
hehe, ik was een van de eerste leden, ongelimiteerd internetten voor F35,- :):):)
Ik hoef altijd maar een stuk of 10x inte bellen ofzo, geweldig dus, dus ik ben blij dat iedereen er zo slcht over denkt, dan heb ik grotere inbel kans!

Ben het met dredge eens, kanker is een erge ziekte, daar moet je niet mee spotten!
---Je vind er van alles, en nog wat--- (sorry, kon het niet laten ;))

• Digital-DNA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21-06 10:25

Digital-DNA

Gedigitaliseerd tot op het bot

Misschien een domme vraag... maar kan iemand beschrijven wanneer het duidelijk is dat inbellen niet werkt?

Bij mij houdt hij het bij het kiezen er al mee op... of komt dat doordat nummerweergave geblokkeerd is?

Ons eerste nummer is geblokkeerd, ik heb net ISDN, zijn al de nieuwe nummers dan ook geblokkeerd?

www.nintendocasemods.com

Pagina: 1