Zijn er mensen die deze regel lezen? Graag terugkoppeling gewenst (onopvallend)
hier zitten er 3 verdiepingen tussen ISRA en splitter, ik heb wel packetloss, maar wel verbinding...
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Ok dus hieruit kan ik dus opmaken dat de KPN weer een L*Lverhaal zit te vertellen...Op vrijdag 01 maart 2002 14:27 schreef Tampie2000 het volgende:
hier zitten er 3 verdiepingen tussen ISRA en splitter, ik heb wel packetloss, maar wel verbinding...
Zijn er mensen die deze regel lezen? Graag terugkoppeling gewenst (onopvallend)
Hij kan natuurlijk ook gewoon geluk hebben en jij niet.Op vrijdag 01 maart 2002 14:31 schreef Flyduck het volgende:
[..]
Ok dus hieruit kan ik dus opmaken dat de KPN weer een L*Lverhaal zit te vertellen...
Ik zou nou maar eerst ff helemaal bij het begin aansluiten even en als hij het dan niet doet gaan zeiken.
dan weet je 100% zeker dat het niet bij jou ligt.
Als je kabels beetje normaal zijn hoort het niet echt uit te maken. De kabel tussen ISRA en splitter is namenlijk slechts een verlenging van de kabel tussen ISRA en telefooncentrale, en laat ADSL nou net bedoeld zijn voor grote afstanden over 1 koperpaar.
Wel mag er geen telefoontoestel tussen zitten (natuurlijk)
Na splitter maakt het vaak ook niet uit. Ik heb tussen splitter en adsl modem 20 meter kabel zitten, gebundeld met ethernet lan in 1 ommanteling... 0% packetloss.
Dus er is bij jouw wat anders aan de hand.
-slechte kabel
-slechte aansluitingen (stekkers/kroonsteentjes)
-adsl modem defect
-splitter defect
-isdn -> verkeerde versie NT1
-defect op dslam
Wel mag er geen telefoontoestel tussen zitten (natuurlijk)
Na splitter maakt het vaak ook niet uit. Ik heb tussen splitter en adsl modem 20 meter kabel zitten, gebundeld met ethernet lan in 1 ommanteling... 0% packetloss.
Dus er is bij jouw wat anders aan de hand.
-slechte kabel
-slechte aansluitingen (stekkers/kroonsteentjes)
-adsl modem defect
-splitter defect
-isdn -> verkeerde versie NT1
-defect op dslam
Website
Drones: Air 3s, Mini 4 Pro, Avata 2
Camera's: Canon R6, Canon 5d2, Dji Osmo Action 4
Objectieven: 8 fisheye, 14f2.8, 24f2.8, 50f1.8, 135f2, 17-40f4, 24-105f4, 70-300f4-5.6, 150-600f5-6.3, 25f2.8-2.5x-5x
Pagina: 1