naar jezelf connecten met nulmodem??

Pagina: 1
Acties:

• gluiperd
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-05-2025
Moet dit kunnen?? lukt mij iig niet..betekent dit verkeerde kabel?? plz help

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

wat wil je dan precies bereiken als je een verbinding naar je zelf maakt, volgens mij is dat net zoiets als je zelf bellen, je bent dan dus in gesprek :?

• gluiperd
nou het gaat me dr dus ff om of mijn kabel goed is..ik wil dus hosten op com1 en connecten via com2 moet kunnen toch??

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

kan volgens mij niet, gewoon even een andere pc gebruiken

• gluiperd
ik ben nu met 2 98SE machines bezig maar nog steeds lukt t niet :'( verder zitten er in beide bakken netwerkkaarten en draai ik nog wat een NAV2002 heeft er niks mee te maken toch????

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

je hebt wel de juiste kabel?

• gluiperd
daar twijfel ik dus steeds sterker aan..het is een kabel "wecare interlink/laplink" met aan beide kanten 2 female serieele aansluiting (dus 2x9 pins en 2x25 pins female). Ik heb nu al met drie pc's (drie configs)geprobeerd en ze zien mekaar zeker niet :( Maar wat voor kabel zou het anders zijn?

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

welk programmaatje gebruik je dan?

Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.

• Four
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Four

I void warranty

Heb ik ook tijden mee zitten te k#tten.

Je moet zorgen dat ze een IP in het zelfde range hebben, een zelfde werkgroep, en hetzelfde subnet.

Zorg er ook voor dan client voor ms netwerken geinstalleerd is en zorg dat de bestands deling in orde is.

Verder helpt het nog wel eens om de andere pc te laten connecten.

Suc6

dwyslexy != luiheid !! Taalpuristen sla uw slag

• gnimmeL_kraD
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
(overleden)
Op vrijdag 01 maart 2002 15:12 schreef gluiperd het volgende:
daar twijfel ik dus steeds sterker aan..het is een kabel "wecare interlink/laplink" met aan beide kanten 2 female serieele aansluiting (dus 2x9 pins en 2x25 pins female). Ik heb nu al met drie pc's (drie configs)geprobeerd en ze zien mekaar zeker niet :( Maar wat voor kabel zou het anders zijn?
een laplink/interlink kabel is parallel....

Xbox360 gamerprofile

• gluiperd
kabel 6151 interlnk serieel 3 meter 11,34

ik ben dr wel zeker van dat ie serieel is..verder hebben alle pc's nog netwerkkaarten..misschien zit daar t probleem?? bedankt voor de hulp tot nu toe alvast mensen...

• gluiperd
ok..volgens mij is mn kabel niet goed aangezien ik onder command prompt met norton commander geen connectie kan maken..morge nieuwe kabel dus..

Verwijderd

NAV2002: heb je de firewall aanstaan ?
Pagina: 1