en chemOp zondag 03 maart 2002 22:23 schreef ddc het volgende:
MSN is meer voor de 15-jarige msn trutjes...
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Hmmz, de meeste argumenten zijn nu wel aangedragen.
Waarbij de non-tweaker uitstraling van MSN toch wel IMHO het belangrijkste is (MSNen kan iedereen blijkt nu wel
).
Maar ik denk idd dat het praktisch erg moelijk wordt, MSN heeft geen online status indicator ingebouwd, waardoor je dat via omwegen moet doen.
Je moet je reggen bij iemand die een java gevalletje op zijn webserver draait en dan moet je idd een bot in je lijst toevoegen.
* Sassie speelt proefkonijn voor haarzelf en haar studiegenootjes...
Kijk maar
Over spammen: gewoon je inbox beter beveiligen. Zo af en toe moet ik toch nog block sender/domein doen, maareh mijn hotmail adres is toch mijn non-profi internet-adres
.
Waarbij de non-tweaker uitstraling van MSN toch wel IMHO het belangrijkste is (MSNen kan iedereen blijkt nu wel
Maar ik denk idd dat het praktisch erg moelijk wordt, MSN heeft geen online status indicator ingebouwd, waardoor je dat via omwegen moet doen.
Je moet je reggen bij iemand die een java gevalletje op zijn webserver draait en dan moet je idd een bot in je lijst toevoegen.
* Sassie speelt proefkonijn voor haarzelf en haar studiegenootjes...
Kijk maar
Over spammen: gewoon je inbox beter beveiligen. Zo af en toe moet ik toch nog block sender/domein doen, maareh mijn hotmail adres is toch mijn non-profi internet-adres
Hmmm.. erbij ok.. icq weg nee.. al was het alleen een keer om het feit dat ICQ iets was waar ik wel snel bij was
Het feit dat er meer mensen MSN hebben wil niets zeggen, icq wordt over het algemeen door de mensen die langer internet hebben meer gebruikt, daarnaast werken de servers gewoon altijd. Daarnaast heeft MSN vooral meer gebruikers omdat je het niet eens op een normale manier kan uninstallen.
zie je mij onlineOp zondag 03 maart 2002 22:18 schreef Sinterklaas het volgende:
[afbeelding]
Wees dan ook een grote jongen en geef toe dat je het zelf gebruikt
na 2 dagen heb ik het eruit geflikkerd
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Volgens mij is het voor sommige het grootste probleem aangezien te worden voor sukkel of scholier wanneer ze MSN gebruiken.
Echt veel betere argumenten ben ik nog niet tegengekomen.
Dat het misschien bij veel scholieren, trutjes, sukkels en andere nOObs populair is....So what???
Dat het misschien bij veel scholieren, trutjes, sukkels en andere nOObs populair is....So what???
Precies. Windows is ook populair bij de Tweakers, en daarom zou Windows maar niet gebruikt mogen worden? Tamelijk hypocriet dus. MSN is ideaal voor snelle gesprekjes en draait overal en altijd. Kun je van ICQ niet zeggen. En je maakt toch zelf uit wie je toevoegt? Kortom, loos geblaat.Op maandag 04 maart 2002 08:19 schreef Artwido het volgende:
Volgens mij is het voor sommige het grootste probleem aangezien te worden voor sukkel of scholier wanneer ze MSN gebruiken.
De islam kan uw vrijheid schaden
Icq kan je ook als guest of webbased gebruiken
Windows is populair omdat je het wel moet gebruiken wil je een beetje kunnen gamen...Op maandag 04 maart 2002 09:27 schreef Wokschotel het volgende:
[..]
Precies. Windows is ook populair bij de Tweakers, en daarom zou Windows maar niet gebruikt mogen worden? Tamelijk hypocriet dus.
Ben ik niet met je eens.MSN is ideaal voor snelle gesprekjes en draait overal en altijd.
Bovendien is MSN nog een ripoff van aim/aol/icq ook..
Dat ligt niet aan ICQ. Dat ligt dan aan jou of in ieder geval de gebruiker/computer/ispKun je van ICQ niet zeggen.
Moet een ander dat voor je beslissen danEn je maakt toch zelf uit wie je toevoegt?
Definieer 'loos geblaat'.Kortom, loos geblaat.
Ik bespeur hier een M$ fan
No offence b.t.w
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Klopt, ICQ Lite heet het nu toch?Op maandag 04 maart 2002 09:36 schreef raptorix het volgende:
Icq kan je ook als guest of webbased gebruiken
Maar goed de grootste min om een msn status indicator op het forum te gebruiken is dus dat het praktisch gezien minder gemakkelijk toegankelijk is dan ICQ.
Ten eerste is het al een gedoe om dat ding werkend te implementeren als statusindicator (zie mijn post hier ergens boven).
Te tweede kun je met MSN niet berichtjes via het internet sturen, en moet je eig. ook de desbetreffende persoon in je contactlist zetten voordat je met hem/haar kunt MSNen.
* Sassie gebruikt ICQ al vanaf iig de 99 versies, terwijl ik MSN pas sinds versie 3.6 ofzo gebruik.
Verwijderd
Alles wat groot is moet tegen geschopt worden door tweakersOp maandag 04 maart 2002 09:27 schreef Wokschotel het volgende:
[..]
Precies. Windows is ook populair bij de Tweakers, en daarom zou Windows maar niet gebruikt mogen worden? Tamelijk hypocriet dus. MSN is ideaal voor snelle gesprekjes en draait overal en altijd. Kun je van ICQ niet zeggen. En je maakt toch zelf uit wie je toevoegt? Kortom, loos geblaat.
intel, microsoft en de volgende is misschien wel nVidia
Het wachten is op de eerste die gaat schoppen tegen T-net.Op maandag 04 maart 2002 10:23 schreef Sinterklaas het volgende:
[..]
Alles wat groot is moet tegen geschopt worden door tweakers
intel, microsoft en de volgende is misschien wel nVidia
Dit is inmiddels zo offtopic dat ik het maar sluit
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Dit topic is gesloten.
![]()