Ik ben van plan om met een vriend van mij die 2 huizen verder op woont een kabel te gaan leggen. Nou hebben wij dit redelijk uit gedacht en kwamen tot de conclusie dat een stuk van de kabel onder de grond moest. Wij willen deze kabel ongeveer 50 cm. onder de grond. De kabel los in de grond graven leek ons geen goed idee, omdat het een UTP kabel is en geen STP. PVC is ook geen goeie optie, omdat de UTP kabel daaraan gaat hechten na een tijdje, wat wij niet willen, omdat we misschien de kabel een keer moeten vervangen (Voorzorgs maatregelen
)
Nu is mijn vraag:
Weet iemand misschien iets anders waar we de kabel in kunnen stoppen zodat hij veilig onder de grond kan?
Oh btw, de kabel is UTP CAT5
[EDiT]
De prijs moet redelijk te betalen zijn per meter, dus als je weet wat het matriaal per meter kost, zou je het er dan aub bij willen zetten?
[EDiT]
We moeten ook bochtjes maken
Nu is mijn vraag:
Weet iemand misschien iets anders waar we de kabel in kunnen stoppen zodat hij veilig onder de grond kan?
Oh btw, de kabel is UTP CAT5
[EDiT]
De prijs moet redelijk te betalen zijn per meter, dus als je weet wat het matriaal per meter kost, zou je het er dan aub bij willen zetten?
[EDiT]
We moeten ook bochtjes maken