Een goede (leer)site van beginner/expert delphi

Pagina: 1
Acties:

• blijhoofd_bennie
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

blijhoofd_bennie

Wasser für alle!!

Topicstarter
Ik heb al veel gezocht op google, maar tervergeefs. Weet iemand van jullie een site waar je als beginner tot expert hulp krijgt bij delphi?

Alvast bedankt.

• Glimi
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Glimi

Designer Drugs

(overleden)
Uit de FAQ gehaald ( [topic=152278/1/25] ). Ik heb zelf geen kaas gegeten van Delphi, maar misschien heb je er wat aan.

• blijhoofd_bennie
  • Niet online

blijhoofd_bennie

Wasser für alle!!

Topicstarter
no offence maar die zuigen dus.

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:44

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

http://delphi.about.com/library/weekly/topicsubbegin.htm
voor de beginners dus.

Op Delphi.about.com is genoeg info te vinden... ook op community.borland.com

Ze "zuigen" dus? Ok.. wat mis je? Wat kan je niet vinden?? Commentaar geven (niet onderbouwd) is zo makkelijk. Heb je zelf al gezocht naar sites (google!), boeken bekenen (bibliotheek, online)?

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

• blijhoofd_bennie
  • Niet online

blijhoofd_bennie

Wasser für alle!!

Topicstarter
Ik wil weten hoe ik bijvoorbeeld, alle tabellen die ik selecteer in een grid(dus blauw worden) opsla in database (na knopdruk). Ik zoek gewoon waar sites waar men verder gaat dan de standaard dingen.

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:51
Tabellen opslaan in een databank? Records opslaan in tabellen van een databank ok, maar wat bedoel je met tabellen opslaan?

Je pakt een TQuery component, giet daar de juiste SQL in, zet de parameters goed en voert die uit. Dat is een van de manieren om iets op te slaan in een databank, en dat vind je op praktisch iedere tuturial/website.

https://fgheysels.github.io/

Pagina: 1