Ik heb al een paar keer geprobeerd om handje te drukken maar telkens word ik gelijk neergemept en ben ik me geld weer kwijt. Weet iemand welke knoppen ik moet indrukken of wat ik moet doen om een kans te maken?
Verwijderd
Er stond toch duidelijk knopje A, Rood???
Gewoon heel snel Knopje a drukken, maar ik zal niet teveel wedden, je krijgt een ontiegelijke kramp
Gewoon heel snel Knopje a drukken, maar ik zal niet teveel wedden, je krijgt een ontiegelijke kramp
huh, raar, bij mij zie je dat niet hoor
Ik heb ook bij sommige ventjes geen stemmen, klopt dit? Ik heb um namelijk op een andere manier dan normaal, uhum.
Verwijderd
Ik hem hem op dezelfde manier gekregen zoals jouw
Dat er bij sommige stukken geen stemmen zijn hoort zo 
Maar ik kan het natuurlijk ook mis hebben met die A knop mischien is het wel B
Heb je het al geprobeerd dan? Het is ook al een tijdje geleden dat ik het spel hebt gespeelt
Maar ik kan het natuurlijk ook mis hebben met die A knop mischien is het wel B
je zou toch echt een knopje moeten zien flitsen, net zoals als je die vent in dat steegje achterna moet zittenOp vrijdag 01 maart 2002 13:29 schreef masteralbert het volgende:
huh, raar, bij mij zie je dat niet hoorIk heb ook bij sommige ventjes geen stemmen, klopt dit? Ik heb um namelijk op een andere manier dan normaal, uhum.
Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.
ik heb het al, als je op start drukt kan je zien hoe het moet, ik heb nu een paar games gewonnen, maar kan je ook sterker worden ofzo? want bij een gozer wedde ik om 60 en die mepte me zo neer terwijl ik toch echt heel snel drukte
Pagina: 1