Ik wil na een druk op een knop een ander swf-bestand inladen en starten op frame 2.
Hoe kan ik dit het beste doen?
Hoe kan ik dit het beste doen?
Ik denk eigenlijk dat dit best op te lossen valt, maar om daar verder echt iets zinnigs over te kunnen zeggen, zou ik toch eerst de betreffend pagina willen zien, of in ieder geval weten hoe de pagina precies is opgebouwd.Op vrijdag 01 maart 2002 17:09 schreef waxle het volgende:
[topic=425338/1/25]
even de link in de bovenste post volgen...
NB: Je gaat dezelfde problemen tegen komen als ik, ben ik bang
Gemiddelde Nederlanders zijn maar halve Nederlanders.
Ik wil na een druk op een knop een ander swf-bestand inladen en starten op frame 2.
Het is dus niet zo, dat er een nieuwe swf geladen wordt, telkens als je op een knop drukt; wat je dus wel aangaf in de eerste post?Maar de bedoeling is dat we vanuit de ene knop in een bepaalde SWF-file terecht komen in frame 1 van een andere SWF-file en de 2e knop verwijst naar frame 2 van die andere enz. enz.
Werkt inderdaad met FS-commands, die een extern .JS of een script in de HTML aanroepen, welke volgens het de relevante framenaam en de ID van de SWF bepaalt... OP NS en IE op PC werkt dat als een tiet, maar de IE voor Mac zwijgt in alle talen, zogezegdOp zaterdag 02 maart 2002 01:30 schreef cjs het volgende:
Ai, in dat geval gaat op wat waxle al zei, je zult onoverkomelijke problemen tegen komen met browser-platform combinaties.
[..]
[..]
Het is dus niet zo, dat er een nieuwe swf geladen wordt, telkens als je op een knop drukt; wat je dus wel aangaf in de eerste post?
Kijk, als het een optie was geweest om telkens een geheel nieuwe swf in te laden, zoals hij min of meer aangaf in zijn eerste post, dan had je door gebruik van frames of aanpassen van innerhtml-properties, een nieuwe movie met nieuwe object- en embed-tags kunnen laden. In die tags kun je (crossbrowser) variabelen mee geven aan de betreffende movie, waarop deze movie weer kan reageren.Op zaterdag 02 maart 2002 14:32 schreef waxle het volgende:
[..]
Werkt inderdaad met FS-commands, die een extern .JS of een script in de HTML aanroepen, welke volgens het de relevante framenaam en de ID van de SWF bepaalt... OP NS en IE op PC werkt dat als een tiet, maar de IE voor Mac zwijgt in alle talen, zogezegd