Hee medetweakers,
Ik heb sinds kort een wireless setje van No Wires Needed (dank aan Maurice
) Maar dat werkt nog niet helemaal naar behoren. Als ik met mijn laptop met 11 mbit PCMCIA kaartje naast het accespoint zit werkt alles goed maar zodra ik 1 etage lager ben is de snelheid al meer dan gehalveerd 
Op sommige plekken 1 etage lager heb ik zelfs helemaal geen signaal. als hij wel signaal heeft geeft ie aan dat het signaal wel sterk genoeg is maar de kwaliteit niet goed vanwege interferentie en dat soort ongein
Nou vroeg ik me af wat er zou kunnen storen op zo een wireless lan. Kan iemand me daarmee helpen?
Mobieltjes? draadloze huistelefoon? andere radiografische of magnetische velden?
Ik ben op zoek naar ideale opstellingen voor wireless lan in huis
(alles is binnen een straal van 10 a 15 meter dus het zou echt wel moeten werken)
Ik heb sinds kort een wireless setje van No Wires Needed (dank aan Maurice
Op sommige plekken 1 etage lager heb ik zelfs helemaal geen signaal. als hij wel signaal heeft geeft ie aan dat het signaal wel sterk genoeg is maar de kwaliteit niet goed vanwege interferentie en dat soort ongein
Nou vroeg ik me af wat er zou kunnen storen op zo een wireless lan. Kan iemand me daarmee helpen?
Mobieltjes? draadloze huistelefoon? andere radiografische of magnetische velden?
Ik ben op zoek naar ideale opstellingen voor wireless lan in huis
(alles is binnen een straal van 10 a 15 meter dus het zou echt wel moeten werken)