PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
Verwijderd
Arrays zijn in java ook objecten, en daar maar je op de normale manier een reference naar:
Werkt wel zou ik denken.
code:
1
| int use_level[][] = level1; |
Werkt wel zou ik denken.
sorry ik leg het een beetje verkeerd uit ik weet dus aaleen het nummer van het level
dus:
dus:
code:
1
2
3
| if(level == 1) {
use_level = "dan moet ie hier de int level1 hebben"
} |
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
Tja, ik snap het probleem niet? Waarom zou je niet gewoon de waardes van een array erin copiëren? (het is geen C++ array!)
Trouwens, als ik je een tip mag geven, probeer iets meer te zoeken naar antwoorden. Openen van topics voor alles waar je tegenoploopt is uiterst irritant, en haalt het niveau hier erg omlaag.
Dit kunnen gevolgen hiervan zijn
[topic=426053/1/25]
[topic=422598/1/25]
Trouwens, als ik je een tip mag geven, probeer iets meer te zoeken naar antwoorden. Openen van topics voor alles waar je tegenoploopt is uiterst irritant, en haalt het niveau hier erg omlaag.
[topic=426053/1/25]
[topic=422598/1/25]
Verwijderd
Denk niet dat dat kan. Dan moet je van daar ook weer een array van maken, zodat je level[1] aan kunt spreken als je nu level1 aanspreekt. Dan kan het natuurlijk wel.
TIP: Alles wat je met variable variable namen kunt, kun je ook dmv een omvattende array.Op vrijdag 01 maart 2002 12:13 schreef JSchut het volgende:
sorry ik leg het een beetje verkeerd uit ik weet dus aaleen het nummer van het level
dus:
code:
1 2 3if(level == 1) { use_level = "dan moet ie hier de int level1 hebben" }
Verwijderd
Nou nou, is dat nou nodig?Op vrijdag 01 maart 2002 12:14 schreef Glimi het volgende:
[topic=426053/1/25]
[topic=422598/1/25]
Sorry, ik ben er nogal pissig over dat mbravenboer weg gaat enzo. Dus misschien wat overdreven.Op vrijdag 01 maart 2002 12:16 schreef Zef het volgende:
[..]
Nou nou, is dat nou nodig?
Toch vindt ik dit ook wel wat zeggen
[url="http://gathering.tweakers.net/forum/find/poster/49790]http://gathering.tweakers.net/forum/find/poster/49790[/url]
Nodig misschien niet, begrijpelijk welOp vrijdag 01 maart 2002 12:16 schreef Zef het volgende:
Nou nou, is dat nou nodig?
AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!
uhm Glimi hoe zeer ik het ook met je eens ben wil je dit ajb niet meer doenOp vrijdag 01 maart 2002 12:14 schreef Glimi het volgende:
[topic=426053/1/25]
[topic=422598/1/25]
maak dan gewoon een topic in SU en dan kijken wij wel wat er mee moet gebeuren.
(en ja ook ik ben niet blij met het vertrek van martin)
</ot>
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
Goed, weer fijn OT 
Anyway, ik gok dat de oplossing van Zef wel voldoende is?
Anyway, ik gok dat de oplossing van Zef wel voldoende is?
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()