Binnenkort heb ik een feest en wil daar foto's gaan maken.
Het feest is uiteraard binnen. Wat voor instellingen kan ik het beste gebruiken, flitser aan/uit, rode ogen ??
Ik heb een Fuji Finepix 1300.
Als ik met flitser uit foto's maak, dan worden ze zonder statief toch een beetje wazig, dus flitser maar aanlaten ?
Ik had bij de Blokker voor de zekerheid ook nog een pakje batterijen gehaald. Voor het geval mijn oplaadbare op zouden gaan.
Gister gingen de oplaadbare op, dus de nieuwe batterijen meteen maar gebruikt. Na circa 8 foto's met LCD-scherm aan, begon het lampje van "low battery" al te knipperen.
De camera had nog niets eens 5 minuten aangestaan.
Is dat niet een beetje snel voor nieuwe penlite's ?
Het zijn Panasonic Plus, 1.5V.
Dat ze minder lang mee gaan okay, maar amper 5 minuten is wel erg snel.
Vanochtend trouwens weer wat foto's gemaakt, en kreeg dit keer geen melding dat de batterijen op raakte.
Vreemd....
Wie heeft tips voor foto's maken op feesten, batterijen....enz ??
Het feest is uiteraard binnen. Wat voor instellingen kan ik het beste gebruiken, flitser aan/uit, rode ogen ??
Ik heb een Fuji Finepix 1300.
Als ik met flitser uit foto's maak, dan worden ze zonder statief toch een beetje wazig, dus flitser maar aanlaten ?
Ik had bij de Blokker voor de zekerheid ook nog een pakje batterijen gehaald. Voor het geval mijn oplaadbare op zouden gaan.
Gister gingen de oplaadbare op, dus de nieuwe batterijen meteen maar gebruikt. Na circa 8 foto's met LCD-scherm aan, begon het lampje van "low battery" al te knipperen.
De camera had nog niets eens 5 minuten aangestaan.
Is dat niet een beetje snel voor nieuwe penlite's ?
Het zijn Panasonic Plus, 1.5V.
Dat ze minder lang mee gaan okay, maar amper 5 minuten is wel erg snel.
Vanochtend trouwens weer wat foto's gemaakt, en kreeg dit keer geen melding dat de batterijen op raakte.
Vreemd....
Wie heeft tips voor foto's maken op feesten, batterijen....enz ??