Ethernet switch hoe het beste aansluiten

Pagina: 1
Acties:
  • 109 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• magier76
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-10-2024
Ik wil nu twee pc aansluiten op het internet van @home ik heb alles al klaar ligen en heb al geprobeerd om het geheel aan te sluiten maar nu zegt de ene je moet een crosscable gebruiken van de modem naar de switch en de ander zegt weer een straight cable help wat moet ik nu doen en moet ik de uplink gebruiken van de switch of is dit ook af te raden.

Gadget Freak

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
miss dat je hier wat aan hebt:
[topic=217208/1/500]

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
Gewoon alles met straight-kabels aansluiten, NIET in de uplink.

DIT IS MIJN WEBSITE

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
Move > [forum=19]

DIT IS MIJN WEBSITE

• magier76
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-10-2024
Op vrijdag 01 maart 2002 11:41 schreef magier76 het volgende:
Ik wil nu twee pc aansluiten op het internet van @home ik heb alles al klaar ligen en heb al geprobeerd om het geheel aan te sluiten maar nu zegt de ene je moet een crosscable gebruiken van de modem naar de switch en de ander zegt weer een straight cable help wat moet ik nu doen en moet ik de uplink gebruiken van de switch of is dit ook af te raden.
Ik heb namelijk nogal wat problemen met het internet als ik 2 pc gebruik dan word alles zo traag en op twee pc tegelijk een game spelen is ook al taboe.
Ik dacht dat het wel hieraan zou kunnen liggen want ik heb bijna alles al geprobeerd met instellingen .
Op het mom zit hij zo aangesloten dat er vanuit de modem naar de switch een straight naar de uplink van de switch gaat en dan zo verder gaat met de gewone poorten naar de twee pc toe.

Gadget Freak