2de pc in netwerk heeft veel hogere ping.

Pagina: 1
Acties:

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

inXs

known as inXs

Topicstarter
Ik heb dus als het ware een "server" pc waar internet op zit, specs: p2 350, 320mb ram, Windows XP prof! Vanuit die pc gaat gewoon een utp kabel naar mijn pc, specs: p4 1,8@2,2 Ghz, 256mb ram, Windows XP home.

Als internet heb ik casema basic (niet com21, maar gewoon via seriele ingang. Als ik op de "server" pc bijv ga counterstriken dan is mijn ping ongeveer 70 lager dan wanneer ik op mijn eigen pc ga spelen. Dit heb ik getest door gewoon veel heen en weer te rennen.

Ik heb het netwerk gewoon automatisch laten configureren, ik heb ook al vanalles aan en uitgezet wat ook resulteerde in dingen zodat helemaal niets het meer deed.. Weet iemand misschien waar dit aan kan liggen, dus wat ik aan moet passen zodat mijn ping hetzelfde is.

netwerk kaart: 2x100mbit Realtek RTL8139 family PCI bla bla

superB

Verwijderd

Als ik dit zo lees geef je zelf het antwoord al:

Pc"server"---> HL-CS server
PC"eigen"---->PC"server"---->HL-CS server

Dus vanaf je eigen pc moet je een stap meer doen om op de CS-server te komen logish dat je ping dan hoger is

Verwijderd

Das wel erg veel hoger, ik heb ook een server (die ook als gewone desktop dienstdoet, 1Ghz Duron, 128MB) en dan krijg ik op een computer die achter die server hangt een ping die ongeveer 30 hoger is, van 30 naar 60 ofzo (10MBit netwerkje). Ik heb chello en een com21 modem.