wat zijn voor of nadelen wanneer ik mijn nieuw in terichten exchange server als bdc controller installeer
alleen in een grote omgeving kan het een nadeel zijn, want een domain controller moet syncen/logon validatie doen. In een kleine tot middelgrote omgeving is het geen enkel probleem.
|=|=|=||=|=|=||=|=|=| http://www.vanwijck.com |=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=|
In een kleine omgeving is de kans ook groot dat de Bdc uit z'n neus staat te vreten ..
Tijd voor een nieuwe sig..
Verwijderd
In een kleine omgeving is dit te goed te doen. Heb je tenminste ook nog een backup als je pdc crasht.
Nadeel is dat exchange nogal wat cpu /memory van het systeem vraagt. Ik zou er dus geen user profielen e.d opzetten. (kan nogal traag zijn als iemand zijn profiel laad en er zitten ook nog een aantal mensen te exhangen).
Dus gewoon een pdc voor domain logons (met de profielen e.d) Een BDC mailserver. Alleen voor de mail! Hier dus geen user shares op aanmaken.
Nadeel is dat exchange nogal wat cpu /memory van het systeem vraagt. Ik zou er dus geen user profielen e.d opzetten. (kan nogal traag zijn als iemand zijn profiel laad en er zitten ook nog een aantal mensen te exhangen).
Dus gewoon een pdc voor domain logons (met de profielen e.d) Een BDC mailserver. Alleen voor de mail! Hier dus geen user shares op aanmaken.