Hier weer even de reminder: wie wil er wat punten in het moderatie overzicht (de modQ) steken? Hij is weer erg lang de laatste tijd.
Verwijderd
Ik zit toch echt wel te modereren, maar ja, als er maar twee of drie modjes actief zijn en de rest zit alleen maar crap op T.net (en het GoT forum) te posten, dan schiet het niet echt op.
...knip...
...knip...
Zou er niet een kleine wijziging gemaakt kunnen worden betreffende de modqueue?
Er zijn de laatste tijd een aantal nieuwspostingen geweest die (laat ik me mild uitdrukken) geen toegevoegde waarde hebben (celeron 600 vs duron 600 bv). Daarop worden wel veel reacties geplaatst. Ik heb echt geen zin om een zinloze discussie te bekijken, laat staan modereren.
En ik ben een beetje lui tegenwoordig, een reactie op een artikel van 3 dagen oud, dat is voor mij al passé, dus deze blijft in de modqueue staan.
Kan de modqueue op een soort +1 worden gezet voor interesante moderaties?
Er zijn de laatste tijd een aantal nieuwspostingen geweest die (laat ik me mild uitdrukken) geen toegevoegde waarde hebben (celeron 600 vs duron 600 bv). Daarop worden wel veel reacties geplaatst. Ik heb echt geen zin om een zinloze discussie te bekijken, laat staan modereren.
En ik ben een beetje lui tegenwoordig, een reactie op een artikel van 3 dagen oud, dat is voor mij al passé, dus deze blijft in de modqueue staan.
Kan de modqueue op een soort +1 worden gezet voor interesante moderaties?
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR> Kan de modqueue op een soort +1 worden gezet voor interesante moderaties? [/quote]Je mag de interessante topics er ook zelf uitfilteren hoor. Lijkt me wat makkelijker dan wanneer ik voor een paar duizend bezoekers moet gaan bepalen wat zij wel en niet interessant vinden.
Weer wat modpointjes er tegenaan gegooid. Maar ik betrap mezelf er wel op dat ik veel minder mod dan in het oude systeem.
errrrmmm, tja...
Ik bedoelde dus dat de modqueue ingekort zou kunnen worden door tweederangsmoderaties a la hele oude nieuwtjes, overbodige topics en reacties op huishoudelijke mededelingen.
De DPC-treads komen er namelijk ook niet meer voor.
Alhoewel je wel een punt raakt, Femme. Een beetje zelf zoeken kan inderdaad geen kwaad.
Ik bedoelde dus dat de modqueue ingekort zou kunnen worden door tweederangsmoderaties a la hele oude nieuwtjes, overbodige topics en reacties op huishoudelijke mededelingen.
De DPC-treads komen er namelijk ook niet meer voor.
Alhoewel je wel een punt raakt, Femme. Een beetje zelf zoeken kan inderdaad geen kwaad.
Arjenk,
Ja, daar betrap ik mezelf ook op, alleen nog maar zwaar ondergewaardeerd en overgewaardeerd. Op de een of andere manier vind ik het niet zo prettig meer werken, maar ik kan er niet echt de vinger op leggen hoezo ik er tegenwoordig minder gemotiveerd voor ben dan in het oude systeem...
Vaag...
Ja, daar betrap ik mezelf ook op, alleen nog maar zwaar ondergewaardeerd en overgewaardeerd. Op de een of andere manier vind ik het niet zo prettig meer werken, maar ik kan er niet echt de vinger op leggen hoezo ik er tegenwoordig minder gemotiveerd voor ben dan in het oude systeem...
Vaag...
Aannames zijn fataal.
Om als moddereter stevig te moddereten, moet je je soms wel door erg veel moddereten.
Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]
Arjenk, GameOver: ik denk dat het minder leuk is omdat je vroeger een hele thread doornam en daardoor een goed overzicht kreeg. Nu kijk je te vaak naar losse reacties. Hele threads modereren doe ik maar af en toe, omdat het wel leuk is maar erg veel modpunten kost.
Ach, ik denk maar zo: als je modpunten op zijn, pech gehad. Als iedereen nou gewoon modereert totdat zijn punten op zijn, dan is er toch eigenlijk geen echt probleem? Dan komen er andere mensen met een hoeveelheid punten die een volgend stuk kunnen 'wegwerken'. Ik denk dat die hele 'zoektocht naar meest efficiente moderatie' meer iets is voor de Borg
maar hier kun je dat naar mijn mening beter niet doen, anders ben je veel te lang bezig met uitzoeken 'wat zal ik es modereren' en kom je met dat gedenk misschien helemaal niet door je modpunten heen. In wezen is het streven om alles te modereren, welk gedeelte jij dan doet is in mijn ogen niet relevant. Niet nadenken, gewoon doen, net als bij starfleet
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
Wat in de ModQ staat is nog niet gemodereerd en ik vind eigenlijk dat elke post tenminste 1 moderatie verdient (liefst 2 eigenlijk).
Verwijderd
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 08 september 2000 15:36 schreef TgF het volgende:
Met name Testkees en CHR$ zijn lekker irri bezig, meligheid moet kunnen, maar die twee maken zo'n beetje van iedere topic waar ik ze zie een puinhoop.[/quote]...
Verklaar je nader... Of word ik niet bedoeld met Chr$?
Met name Testkees en CHR$ zijn lekker irri bezig, meligheid moet kunnen, maar die twee maken zo'n beetje van iedere topic waar ik ze zie een puinhoop.[/quote]...
Verklaar je nader... Of word ik niet bedoeld met Chr$?
Verwijderd
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 12 september 2000 09:26 schreef CharString het volgende:
...
Verklaar je nader... Of word ik niet bedoeld met Chr$?[/quote]FF denken... ja daar werd jij wel degelijk mee bedoeld, maar de eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik eigenlijk al niet meer weet waar dat nou precies over ging.
Volgens mij had het te maken met een forum waar een aantal mensen zo'n beetje bij iedere reactie een plaatje of een foto meestuurde, met als gevolg dat de draad langzaam verziekt werd en daar reageerde ik op.
Achteraf gezien nogal overdreven, maar ja dan had ik mijn reactie maar moeten aanpassen (dat doe ik na deze reactie).
Tenzij jij een andere mening hebt, wil ik het hier maar bij laten, zand erover...
Kzal de volgende keer mijn reactie (als ik die heb) wat meer onderbouwen, dan snap jij hem en ikzelf ook.
...
Verklaar je nader... Of word ik niet bedoeld met Chr$?[/quote]FF denken... ja daar werd jij wel degelijk mee bedoeld, maar de eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik eigenlijk al niet meer weet waar dat nou precies over ging.
Volgens mij had het te maken met een forum waar een aantal mensen zo'n beetje bij iedere reactie een plaatje of een foto meestuurde, met als gevolg dat de draad langzaam verziekt werd en daar reageerde ik op.
Achteraf gezien nogal overdreven, maar ja dan had ik mijn reactie maar moeten aanpassen (dat doe ik na deze reactie).
Tenzij jij een andere mening hebt, wil ik het hier maar bij laten, zand erover...
Kzal de volgende keer mijn reactie (als ik die heb) wat meer onderbouwen, dan snap jij hem en ikzelf ook.
Pagina: 1