wil ff mijn verhaal kwijt over T for telecom.
In Juni heb ik daar een Ben abo (tja...) afgesloten met een nokia 6210 als telefoon, deze ging na een maand of 3 al vreemd doen, in november gaf deze voledig de geest (kreeg zelfs de melding contact service ofzo) en hij deed dus helemaal niets meer (voor die dood was, was het wels is dat je hem aanzette en hij zelf doodleuk naar het uitschakel menu ging en zich zelf afsloot (lijkt wel op win2k die geen blauwe schermen meer geeft maar dood leuk gaat reboten)). Nu terug met dat ding naar de winkel en op 5 dec 2001 ingeleverd. Ze zeiden dat het een software probleem was en de software er op nieuw op moest. Aangezien ik nog garantie had war reparatie geen probleem, ik kon wel kiezen of ik het via de verzekering wilde doen of via de garantie (met verzekering heb je 50 piek eigen risico, maar krijg je wel een leen toestel). Het zou volgens hun 2 weken duren dus ik had zo iets boeie, gewoon via garantie. Vreemd vond ik wel dat ik zo ie zo dan geen leen toestel mee kreeg terwijl het toch echt om garantie ging (flame war maar hielp niets). Nu werd het begin Januari 2002 wels tijd dat ik dat ding terug kreeg (was immers al meer als 2 weken dat ik hem ingeleverd had) dus belde die gasten op waar mijn telefoon bleef, volgens hun waren de onderdelen nog niet binnen (eh... volgens mij heb je het zo ie zo op voorraad nokia telefoons kennende). Dus een week later nog maar is proberen, toen hebben ze me opgescheept met een nummer van de customer care service (or what ever) en die maar bellen, dat was niet echt prettig, je zat dan minimaal een half uur te wachten voor je iemand aan de lijn had en dan moest je nog door verbonden worden. Daar kreeg ik dus te horen dat het toestel nog niet binnen was
, en hun ginnen het uitzoeken waar die was, zou terug gebeld worden in 2 dagen. Goed, week later weer niets, weer gebeld etc etc (dit verhaal nog 10x). Uiteindelijk maar weer 5x de winkel gebeld waar ik hetzelfde verhaal te horen kreeg en terug gebeld zou worden en nooit gedaan werd, behalve 2x: de ene keer zouden ze eind van de dag terug bellen en het was 17:00 en nog niemand die belde, toen maar zelf 2x geprobeerd en niemand nam op, vreemde is dat er net toen ik hem er 10 seconde op had liggen (de telefoon of course) dat ik door die gasten terug gebeld werd van: we hebben het uigezocht en je telefoon is onderweg, want hij is niet meer bij de repertatie shit bla bla bla. Fijn, week later weer niets, weer belle. De andere keer dat ik terug gebeld werd is ongeveer het zelfde verhaal, maar toen ik dus weer zelf ging belle, had hij ze toevallig aan de lijn om te vragen waar me toestel was (hmmm... heeel erg toevallig, was 16:30 overigens).
Vorige week was ik het dus helemaal spuug zat en belde woensdag waar dat ding nu daarwerkelijk bleef, toen kreeg ik te horen: ze hebben het toestel 2 dagen geleden naar ons opgestuurd en dat kan maximaal 7 dagen duren, maandag (deze week maandag) moet je toesten uitelijk binnen zijn (wist niet dat versturen zo lang moest duren, gaan die gasten hem lopens brengen ofzo) en die gozer zou belle als ie er tussen tijds zou zijn of als ie niet zou komen (hmm). Afijn, het was dus maandag niemand had belde, tijd: 16:58 en belluh. Kreeg toen te horen dat die gozer ontslagen was (eh
wat heb ik daar mee te maken) maar die gast zou het uitzoeken en mij morgen terugbellen (dinsdag) *begon te schelden omdat mij dat al 100x beloofd was* . Volgende dag kreeg ik een telefoontje!!!!!!!!! DE EERSTE!!!!!! (nope: had er voor zelf nog ff gebeld om ze er aan te herinderen
), die gast vertelde mij dood leuk, hij is niet meer in het systeem dus betekent het dat ie onderweg was en of ik 2 dagen wilde wachten. Toen was ik helemaal kwaad, heb gezegt dat ik donderdag avond naar de winkel zou komen om een nieuw toestel op te komen halen, nou tot donderdag dan zei die iekel aan de andere kant van de lijn. Heb nog wel aangeboden dat ze mochten bellen als ze tussentijds een oplossing vonden.
Donderdag: op weg naar Den Bosch, T for telecom, tussentijds dat ik onderweg was schijnen ze gebeld te hebben naar huis of werk (weet dat nog niet precies) dat ik een nieuw toestel kreeg *deze keer hebben ze wel zelf gebeld! (als het waar is, moet het nog checken
)*. Maargoed kom dus in de winkel, gooi het formulier op te toonbank en zeg niets, "toevallig" stond de afdeling chef (vrouw) in de winkel, en wist precies waar het oveging (daarvoor 100x bellen en iedereen 100x het verhaal uitleggen), ze kwam doodleuk met het nieuws dat ze naar me gebeld hadden maar dat ik dus onderweg naar hun heen was en niets daarvan wist en dat ik een nieuwe telefoon kreeg MAAR de telefoon was dus OP (en nokia maakt geen 6210's meer) dus moesten de filiaals in het land afgebeld worden (volgende dag/week/jaar) of er daar nog een lag. Ik kwaad, kom nouw, ik zit al 3 maanden te wachten op mijn telefoon, heb er zelf helemaal achterheen kunnen hollen, en willen ze me nog langer laten wachten voordat er een telefoon naar hun opgestuurd werd. Dus zei ik, nouw, geef dan maar een 6310, deze komt het meeste overeen met de nokia 6210. Dat menst doodleuk, nee dat mag niet omdat deze duurder is: WAT HEB IK DAAR MEE TE MAKEN, IK ZIT HIER #$($!@#( 3 MAANDEN TE WACHTEN OP MIJN TELEFOON EN IK WIL NU EEN TELEFOON!. Tja zegt ze we mogen gewoon geen duurdere telefoon mee geven, moet ik dan een 3310 ofzo pakken?? Nee Nee dat hoeft ook weer niet, maar je zou een siemens c35 of een nokia 8210 kunnen pakken, ja een nokia 8210, en dan sta ik hier morgen weer zeker. Je kan de nokia 6310 wel krijgen met een bijbetaling van 100 Euro. WTF 100 EURO (220 PIEK), JA ROT OP!, ik wil nu een nokia 6310, je zoekt het maar uit. Dus zei zegt op het eind, we kunnen we fifty-fifty doen maar moet ik even overleggen, zei bellen naar het hoofdkantoor en gasten gelijk, ja is goed hmm:? kan je dan niet beter vragen of ik hem gratis kan krijgen (NO RESPONSE). Ok, dacht ik, ik was het gezeik nu ondertussen zat en dan maar 50 Euro dokke. Dus zei allerlei formulieren invullen bla bla bla. Toen vroeg ik dus hoe ik abonements geld van die 3 maanden terug kon krijgen, ze zei: moet je via het hoofdkantoor doen (GRR weer uren aan telefoon) dus begon te zeuren dat ze dan minimaal het nummer van het hoofdkantoor moest geven (dus niet dat altijd in gesprek zeinde 0800 nummer) en kreeg dat uiteindelijk ook
. Het leuke was nog dat ze stug bleef volhouden dat ik aan het dosier nummer genoeg had om alles terug te vragen, maar na lang zeike heb ik toch een bewijs gehad van wanneer ik hem ingeleverd had en wanneer ik een telefoon terug gehad had.
Het leuke was ze zei dat het toestel door de ptt ontvreemd is (makelijk een ander de schuld te geven) en het dus niet aan hun lag (NMFB). En dat ze het bedrag van het toestel via MIJN verzekering terug gingen vragen (hmm lamers).
Dus me happy now
got a nokia 6310 (zwart) 
Vind um veel beter / stabieler / steviger als de 6210.
Teven nu een reserve accu en lader
van oud toestel
Nu nog maar hopen dat ik abonements geld terug krijg, zal ook wel veel bellen worden.
Conclusie van mij:
KOOP NOOIT EEN TOESTEL BIJ T FOR TELECOM de afhandeling van garantie e.d realy SUX.
tevens nog geen eens een excuus voor wat er gebeurd is.
Als ik nooit gebeld had had ik over een jaar nog steeds geen toestel gehad.
Sorry voor lange tekst maar moest dit echt kwijt.
In Juni heb ik daar een Ben abo (tja...) afgesloten met een nokia 6210 als telefoon, deze ging na een maand of 3 al vreemd doen, in november gaf deze voledig de geest (kreeg zelfs de melding contact service ofzo) en hij deed dus helemaal niets meer (voor die dood was, was het wels is dat je hem aanzette en hij zelf doodleuk naar het uitschakel menu ging en zich zelf afsloot (lijkt wel op win2k die geen blauwe schermen meer geeft maar dood leuk gaat reboten)). Nu terug met dat ding naar de winkel en op 5 dec 2001 ingeleverd. Ze zeiden dat het een software probleem was en de software er op nieuw op moest. Aangezien ik nog garantie had war reparatie geen probleem, ik kon wel kiezen of ik het via de verzekering wilde doen of via de garantie (met verzekering heb je 50 piek eigen risico, maar krijg je wel een leen toestel). Het zou volgens hun 2 weken duren dus ik had zo iets boeie, gewoon via garantie. Vreemd vond ik wel dat ik zo ie zo dan geen leen toestel mee kreeg terwijl het toch echt om garantie ging (flame war maar hielp niets). Nu werd het begin Januari 2002 wels tijd dat ik dat ding terug kreeg (was immers al meer als 2 weken dat ik hem ingeleverd had) dus belde die gasten op waar mijn telefoon bleef, volgens hun waren de onderdelen nog niet binnen (eh... volgens mij heb je het zo ie zo op voorraad nokia telefoons kennende). Dus een week later nog maar is proberen, toen hebben ze me opgescheept met een nummer van de customer care service (or what ever) en die maar bellen, dat was niet echt prettig, je zat dan minimaal een half uur te wachten voor je iemand aan de lijn had en dan moest je nog door verbonden worden. Daar kreeg ik dus te horen dat het toestel nog niet binnen was
Vorige week was ik het dus helemaal spuug zat en belde woensdag waar dat ding nu daarwerkelijk bleef, toen kreeg ik te horen: ze hebben het toestel 2 dagen geleden naar ons opgestuurd en dat kan maximaal 7 dagen duren, maandag (deze week maandag) moet je toesten uitelijk binnen zijn (wist niet dat versturen zo lang moest duren, gaan die gasten hem lopens brengen ofzo) en die gozer zou belle als ie er tussen tijds zou zijn of als ie niet zou komen (hmm). Afijn, het was dus maandag niemand had belde, tijd: 16:58 en belluh. Kreeg toen te horen dat die gozer ontslagen was (eh
Donderdag: op weg naar Den Bosch, T for telecom, tussentijds dat ik onderweg was schijnen ze gebeld te hebben naar huis of werk (weet dat nog niet precies) dat ik een nieuw toestel kreeg *deze keer hebben ze wel zelf gebeld! (als het waar is, moet het nog checken
Het leuke was ze zei dat het toestel door de ptt ontvreemd is (makelijk een ander de schuld te geven) en het dus niet aan hun lag (NMFB). En dat ze het bedrag van het toestel via MIJN verzekering terug gingen vragen (hmm lamers).
Dus me happy now
Vind um veel beter / stabieler / steviger als de 6210.
Teven nu een reserve accu en lader
Nu nog maar hopen dat ik abonements geld terug krijg, zal ook wel veel bellen worden.
Conclusie van mij:
KOOP NOOIT EEN TOESTEL BIJ T FOR TELECOM de afhandeling van garantie e.d realy SUX.
tevens nog geen eens een excuus voor wat er gebeurd is.
Als ik nooit gebeld had had ik over een jaar nog steeds geen toestel gehad.
Sorry voor lange tekst maar moest dit echt kwijt.