Verwijderd

Topicstarter
Is er iemand op de hoogte wanneer de Sonicblue Rio Riot (20 Gb MP3 speler) op de Europese markt zal verschijnen?

ik MOET dit ding nl hebben... :9~

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:10

JvS

Ik heb hem zelf ook

>> [forum=33]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Topicstarter
niemand?

Verwijderd

Topicstarter
anyone???

• TTLCrazy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-03 09:56

TTLCrazy

Listen to Frankie

kwou dat ik t wist, kregen we eindelijk s wat reacties van eigenaars van dat geile ding :)

Deze speler is in mijn ogen bijna perfect, als tie nou ook nog een snellere verbinding had ipv "gewoon" USB, had ik em al gehad. (geimporteerd dan)

just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

:9 het is een zeer mooi dingetje die riot.
Zelf zou ik hem ook wel willen maarja zolang hij hier nog niet beschikbaar is zoek ik wel naar een alternatief.

39

Verwijderd

Topicstarter
waar kun je hem importeren dan?
via de sonicblue site gaat het in ieder geval niet...
en in de US is ie uit, waarom zou het hier langer moeten duren? het is niet dat ze de software hoeven te vertalen ofzo... en andere stroom aansluitingen hoeven ook niet.. ze kunnen hem gewoon zo kant en klaar naar europa sturen...

Verwijderd

Topicstarter
europese release is blijkbaar in mei/juni

maar weet iemand waar ik dit ding kan importeren?

• skullsplitter
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-02 13:09

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

FUCK, wanneer is dat ding er nou? Ik moet mijn MP3 CDspeler verpatsen, maar weet niet of ik dat doe, of dat ik een nieuwe aanschaf, of deze, maar deze lijkt me echt top als vervanging van mijn Soul DMP-01

www.avpnews.com

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

*schupt*

www.avpnews.com

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Geachte heer van Meegeren,

We hebben zelf helaas geen ervaring verder met de RioRiot (slecht even een sample van in de handen gehad), m.a.w. is het moeilijk aan te geven hoe het precies zit met de voeding e.d.

De reden dat wij niet gaankomen is omdat er eerlijk gezegd te weinig vraag naar was + vond wij zelf de prijs iets te hoog.

Met de vriendelijke groeten,

Mark W. Scholten
Hastec Support Team
support@hastec.nl
Tel: 050 - 547 22 11

Voegt u a.u.b. ook voorgaande emails toe aan deze email,
zodat we de "mailuitwisseling" compleet houden.

----- Original Message -----
From: Nol van Meegeren
To: Hastec Support
Sent: Thursday, July 25, 2002 4:17 PM
Subject: Re: Aangaande de Rio Riot

Importeren leek me op zich wel een optie, maar die voeding daar stond me ook iets van bij. Heeft u enige informatie welke veranderingen dit betreft, of het bijvoorbeeld slechts de transformator betreft, of ook de accu?

De Duitse variant ga ik zeker uitpluizen, aangezien zij meer compatible zijn met het europese spanningsnet etc.

Maar het liefst zou ik natuurlijk wel een nieuwe kopen, en daar wringt hem de schoen in Duitsland.

Heeft u ook een verklaring waarom de Rio Riot niet wordt uitgebracht hier?

Vriendelijke groeten,
Nol van meegeren
From: Hastec Support
To: Nol van Meegeren
Sent: Thursday, July 25, 2002 4:08 PM
Subject: Re: Aangaande de Rio Riot

Geachte heer van Meegeren,

Het ziet er helaas niet naar uit dat de RioRiot in Nederland gaat komen. Via de VS bestellen zou inprincipe wel kunnen echter werken zij met een andere type voeding, dus o.a. daarmee zou u misschien een probleem kunnen tegenkomen. Ik weet niet in hoeverre de RioRiot is aangepast die u bent tegengekomen in Duitsland, maar wel zeer de moeite waard om daarna even te informeren (wat voor voeding er precies bij zit).

Met de vriendelijke groeten,

Mark W. Scholten
Hastec Support Team
support@hastec.nl
Tel: 050 - 547 22 11

Voegt u a.u.b. ook voorgaande emails toe aan deze email,
zodat we de "mailuitwisseling" compleet houden.

From: Nol van Meegeren
To: info@hastec.nl
Sent: Thursday, July 25, 2002 12:31 PM
Subject: Aangaande de Rio Riot

Goede middag,

Ik zit al een tijdje te wachten op dit product, dat al maanden te krijgen is in de Verenigde Staten.

Laatst zag ik dat de prijs in de verenigde staten rond de $250,- ligt, en op een duitstalige site kwamen ze uit op bijna 600 euro, een flinke prijssteiging dus.

Op veilingsites worden ze in de verenigde staten aangeboden vanaf $160, in nieuwstaat. Op veilingssites in duitsland kost het product 300 euro, maar daar weet ik niet van of dit product gebruikt is.

Thing is, ik ben al maanden op zoek naar een opvolger van mijn MP3-cdspeler, maar kan nergens dit product vinden.

Wordt hij nog ooit geimporteerd, wat gaat hij dan kosten,
en indien hij NIET geimporteerd wordt, zou het mogelijk zijn om het product ofwel uit de States te importeren, ofwel uit Duitsland?

Ik hoop dat ik een beetje informatie kan krijgen.

Groeten,
Nol van Meegeren
Nou, daar zijn we lekker mee genaaid....

www.avpnews.com

Verwijderd

Ik heb er al 1tje sinds een maand. Hij is echt perfect... Ik krijg er over een paar weken weer een paar. Die gaan meteen de verkoop in.

• the_Omniscient
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-02 10:11

the_Omniscient

Geen oplossing zonder probleem

Verwijderd schreef op 08 april 2003 @ 23:19:
Ik heb er al 1tje sinds een maand. Hij is echt perfect... Ik krijg er over een paar weken weer een paar. Die gaan meteen de verkoop in.
Hoi, daar ben ik weer. Jeetje, ik zal wel als een ongelooflijke klaagkous overkomen, maar dit is ook al een oud topic. Je voegt niet echt veel toe aan het huidige topic, dus dan is het verleidelijk voor de mods om er een slotje aan te hangen.

Doorstart-optie: wat heb je gegeven voor die Riot? SonicBlue is namelijk failliet en alle spelers gaan in de uitverkoop. Voor de Riot houdt dit in:

$ 169.95 (online bij SonicBlue) + 19% = +/- 202 Euro + 9.5 % douanekosten (zie andere topic) = +/- 221 Euro.

In Europa is hij her en der gesignaleerd voor 350 euro, dus in dit geval is importeren zeker een optie. Denk dan wel aan de aimabele staat van dienst van de Riot (tja, dingen gaan errug vaak kapot of functioneren niet meer naar behoren) en het wegvallen van de support van SonicBlue.

Dan heb je wel een 20GB-HDD-player voor een aardige prijs, tja: het is maar waar je de prioriteiten legt.

Nogmaals: ik lig je niet op te jagen nu, ik geef gewoon wat extra info welke het topic misschien meer levensvatbaarheid geeft.

Schrijveralijeren | Hier stond een wijze sig

Pagina: 1