Een vergissing is menselijk maar om er een puinhoop van te maken heb je een computer nodig (met mij erachter)
Verwijderd
Meestal staat het er nog in, maar soms niet, waarom weet ik ook niet...
Wel kun je met de serverside taal die je gebruikt de variabelen invullen in je form als ze iets zijn vergeten... dat werkt altijd
Wel kun je met de serverside taal die je gebruikt de variabelen invullen in je form als ze iets zijn vergeten... dat werkt altijd
Verwijderd
Ligt meer aan Internet explorer. Is laatst een topic over geweest, even zoeken op cache en forms ofzo.
Of kijk even op de msdn. www.msdn.com
Of kijk even op de msdn. www.msdn.com
als een pagina opnieuw geladen wordt is het form weer leeg, haalt explorer de pagina uit de cache worden de oude waardes behouden;
de caching opties zijn lokaal in te stellen en zijn afhankelijk van de instellingen die de webserver meegeeft danwel in de HEAD van je document staan (via META HTTP-EQUIV's):
je kunt met meta-tags als pragma, cache-control, expires proberen aan te geven dat de pagina gecached moet worden.
serverside geparsede pagina krijgen echter vaak al http-headers mee van de webserver die standaard op no-caching zijn ingesteld.
de beste oplossing is eigenlijk als je toch al een serverside script gebruikt, is om de verstuurde waardes weer direct in het form te genereren (dus geen tussenpagina met back-knop, maar het form zelf serverside laten genereren)
anders is eventueel een oplossing met javascript mogelijk (en data oplsaan in cookie, danwel in javascript-variabelen die in een ander window-object (frame of ander venster) staan)
de caching opties zijn lokaal in te stellen en zijn afhankelijk van de instellingen die de webserver meegeeft danwel in de HEAD van je document staan (via META HTTP-EQUIV's):
je kunt met meta-tags als pragma, cache-control, expires proberen aan te geven dat de pagina gecached moet worden.
serverside geparsede pagina krijgen echter vaak al http-headers mee van de webserver die standaard op no-caching zijn ingesteld.
de beste oplossing is eigenlijk als je toch al een serverside script gebruikt, is om de verstuurde waardes weer direct in het form te genereren (dus geen tussenpagina met back-knop, maar het form zelf serverside laten genereren)
anders is eventueel een oplossing met javascript mogelijk (en data oplsaan in cookie, danwel in javascript-variabelen die in een ander window-object (frame of ander venster) staan)
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
Verwijderd
Probeer anders dit eens:
De code is in VBScript.If blnErrorOccured = TRUE Then
%>
<FORM method="POST" action="projectmap_submapuploaden.asp" name="return_form">
<%
Dim strRequestVar
For Each strRequestVar In Request.Form
%>
<INPUT type="hidden" name="<%= strRequestVar %>" value="<%= Request.Form(strRequestVar) %>">
<%
Next
%>
</FORM>
<SCRIPT language="Javascript">
document.return_form.submit();
</SCRIPT>
<%
'Geen fouten
Else
%>Voer iets anders uit<%
End If
%>
Verwijderd
Ik denk dat de simpelste manier is:
window.location.href = document.referrer;
Maar ik weet niet hoe verschillende browsers hiermee omgaan. Ik denk dat je de oplossing dus niet in het history object moet zoeken.
window.location.href = document.referrer;
Maar ik weet niet hoe verschillende browsers hiermee omgaan. Ik denk dat je de oplossing dus niet in het history object moet zoeken.
Of je maakt een javascript form validator.. dan hoef je helemaal geen pagina's te switchen en kun je de gebruiker direct wijzen op de fout..
probeer overigens eens history.go(-1), i.p.v. history.back(1)
probeer overigens eens history.go(-1), i.p.v. history.back(1)
Verwijderd
Omdat je quote gebruikt i.p.v. code...Op vrijdag 15 maart 2002 15:43 schreef NorthernLight79 het volgende:
Waarom pakt ie m'n spaties niet? Nou is het echt ruk uitgelijnd...
Als je toch alleen met javascript de invoer controleer, doe dat dan voordat je het formulier verstuurt. Pas als alles goedgekeurd zijn, submit je het formulier. <= a la Bosmonster dus
Ik spoor veilig of ik spoor niet.
Pagina: 1