Na het installeren van mijn nieuwe KT7 mobo + Duron 600 werkte alles perfect, ook de floppydrive waar het lampje nu constant van brand. Heb al andere kabel geprobeerd. Iemand bekend met dit probleem?
Even de kabel omdraaien.;)
Was het maar zo simpel, kabel omdraaien werkt dus niet.
Heb je toevallig een virus scanner geinstalleerd? Zo ja un-install die eens en reboot en kijk of het lampje no blijft branden
Heb ik ook gehad. Probeer hem aan de andere kant eens om te draaien. Ik weet niet waarom, maar ik had 'm eerst geprobeerd om te draaien aan de FDD kant, maar dat werkte niet. Toen heb ik hem weer terug gedaan zoals hij eerst zat en hem aan de mobo kant omgedraaid... Misschien een tip?
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Verwijderd
Groen is gelijk aan het hebben;
FFD kabel aan beide kanten controleren, heb zelfde op A7V met D700@700 (hoe hou ik het vol) gehad.
Bij mij dacht ik het op te lossen op het MoBo, later toch maar na terug zetten van IDE op MoBo de andere zijde gekanteld, FDD lampje toen wel uit, maakte ook weer BOOT geluiden bij opstarten.
Wanneer dit echt niet werkt, dan heeft je FDD het niet uitgehouden en is deze een enkeltje 'naar de maan'aan het uitproberen.
FFD kabel aan beide kanten controleren, heb zelfde op A7V met D700@700 (hoe hou ik het vol) gehad.
Bij mij dacht ik het op te lossen op het MoBo, later toch maar na terug zetten van IDE op MoBo de andere zijde gekanteld, FDD lampje toen wel uit, maakte ook weer BOOT geluiden bij opstarten.
Wanneer dit echt niet werkt, dan heeft je FDD het niet uitgehouden en is deze een enkeltje 'naar de maan'aan het uitproberen.
Pleur er eens een ander in.
Zoek ook eens in je register naar A:\ verwijzingen.
Start de PC wel normaal op, of ook dat niet.
(kan het niet terug lezen, misschien stond dat er wel, lastig dat je de alreeds gegeven postings niet ziet)
Zoek ook eens in je register naar A:\ verwijzingen.
Start de PC wel normaal op, of ook dat niet.
(kan het niet terug lezen, misschien stond dat er wel, lastig dat je de alreeds gegeven postings niet ziet)
And The Only One
Als je maar 1 floppy(drive) hebt, moet die wel aan het einde van de kabel zitten.
Dus na de twist.
Dus na de twist.
Een cliche is ooit origineel begonnen
Verwijderd
Ik dacht dat drive A bij de "twist" zat en drive B op het einde? Er zijn zelfs BIOSSEN waar je dit kan omdraaien?
Check of er geen pinnetje krom is waar de flatcable op zit.
Pagina: 1