[.tk] Registratie neemt adres niet

Pagina: 1
Acties:

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:14
Ik weet dat hier al vele topics over gemaakt zijn, maar ik kon nergens de oplossing vinden!

Bij de registratie in step 4 geeft hij telkens de foutmelding dat men adres niet goed is.
Ik heb echt al 10-tallen combo's getest, maar het mag niet baten! :(

Ik heb gezien dat hier nog mensen waren met dit probleem.

Weet iemand nu al wat de oorzaak van deze fout is?

• Fire69
Niemand van de mensen die het zelfde probleem hadden, die een oplossing gevonden hebben!? :'(

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
gewoon je echte adres :z

Verwijderd

Mischien moet je wat langer wachten met een topic omhoog schoppen? Niet iedereen zit overdag even fanatiek op GoT als 's avonds...

On Topic:

Heb ik ook last van gehad, terwijl mijn collega in één keer er door was :?

Ik heb overigens de registratie laten zitten :)

• Fire69
Op vrijdag 01 maart 2002 11:52 schreef veldmuis het volgende:
gewoon je echte adres :z
Tja, dat probeer ik dus al 2 dagen!!

• Fire69
Op vrijdag 01 maart 2002 12:04 schreef TgF het volgende:
Mischien moet je wat langer wachten met een topic omhoog schoppen? Niet iedereen zit overdag even fanatiek op GoT als 's avonds...

On Topic:

Heb ik ook last van gehad, terwijl mijn collega in één keer er door was :?

Ik heb overigens de registratie laten zitten :)
Point taken, zal niet meer voorvallen. Maar ja, je zit op je werk met niks te doen, en dan duurt het wachten zo lang! :P

Zijn er dan geen alternatieven door een gratis domein?

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-08 23:13
Op vrijdag 01 maart 2002 12:42 schreef Fire69 het volgende:

[..]

Point taken, zal niet meer voorvallen. Maar ja, je zit op je werk met niks te doen, en dan duurt het wachten zo lang! :P

Zijn er dan geen alternatieven door een gratis domein?
Toplevel niet voor zover ik weet (gratis dan)

ik heb overgins in totaal bijna 15 domeinen daar geregistreerd, gingen allemaal in 1x goed hoor.....

• inquestos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:02
Bij mij lukte het vlekkeloos. Je moet je adres natuurlijk wel volledig geven, dus met http:// ervoor, en het tk-domein mag niet te "geliefd" zijn, zoals music.tk of downloads.tk, maar ik denk niet dat dat bij jou het geval is.

Wat is trouwens je adres, zowel je .tk als degene waar je naartoe wil directen?

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

• Fire69
Tja, ik wou gewoon www.fire69.tk laten redirecten naar http://users.pandora.be/fire69.

Ik dacht eerder dat hij een fout gaf op mijn woonplaats, of is dat nou een heeeele domme opmerking? :?

• inquestos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:02
Op vrijdag 01 maart 2002 14:47 schreef Fire69 het volgende:
Tja, ik wou gewoon www.fire69.tk laten redirecten naar http://users.pandora.be/fire69.

Ik dacht eerder dat hij een fout gaf op mijn woonplaats, of is dat nou een heeeele domme opmerking? :?
Nee, juist helemaal niet, je mag niet zomaar iets intypen, heb ik ook geprobeerd maar toen gewoon de postcode van de kalverstraat in Amsterdam :D opgezocht op www.postcode.nl , huisnummertje ingevuld en klaar.

Aan je adres te zien woon je in belgië, maar je kan natuurlijk ook een Nederlands adres gebruiken, of gewoon een soortgelijke belgische site opzoeken.

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Verwijderd

ik heb dit probleem ook gehad. weekje later nog een keer proberen en toen lukte het wel...

• Fire69
Op vrijdag 01 maart 2002 14:55 schreef inquestos het volgende:

[..]

Nee, juist helemaal niet, je mag niet zomaar iets intypen, heb ik ook geprobeerd maar toen gewoon de postcode van de kalverstraat in Amsterdam :D opgezocht op www.postcode.nl , huisnummertje ingevuld en klaar.

Aan je adres te zien woon je in belgië, maar je kan natuurlijk ook een Nederlands adres gebruiken, of gewoon een soortgelijke belgische site opzoeken.
Huh, ik volg effe niet?

Ik heb gewoon mijn echte adres opgegeven, dus dat zou toch perfect moeten werken?

• Fire69
Kan iemand dat over dat adres effe wat verder uitleggen, want ik snap het niet helemaal, en het wil maar niet werken! :(
Pagina: 1