Toon posts:

Iets doen tegen de beledigingen op het AT forum ??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Is er nu niets te doen tegen die pubbertjes die op het AT forum lopen te posten ??????

niet alleen vindt ik dat het niet gepast is maar ook dat mijn leesplezier vergalt wordt.. :( :( :(

een ban of iets ...????? (na een waarschuwing natuurlijk). Ik denk dat er toch iets moet gebeuren... een beetje heen en weer schelden op het AT forum helpt niet...

HE, flame me ... dit is wat ik er van denk

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

je kan er niet veel aan doen. we weten nl. niet wie het precies zijn, of ze pakken de username van iemand anders bij tweakers.

wat we iig. niet moetn doen is gaan butt-kissen bij TA. want daar hebben ze onderhand een grotere hekel aan dan aan de flamerz zelf.

Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Meer dan simpelweg onze excuses aanbieden aan TA-members voor de misdragingen van enkele pubers zit er niet in denk ik... een ban wordt lastig...

Plz people... grow up!

• blimmel
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

blimmel

Matched: TeamBVD

.

Join TeamBVD!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Ik denk dat peuterpraat bij AT onvermijdelijk is. We moeten er alleen voor zorgen dat ze bij AT doorhebben dat ze alleen in naam DPC'er zijn en dat we er verder niets mee te maken willen hebben.

Die peuters pakken lukt toch niet, want het mag. Die mensen van AT maken er zelf overigens ook vaak een flame van, dus het is zowiezo een zaak van 2 flamers. het excuseren van DPC'ers is inderdaad zijn doel aan het voorbij gaan schieten.

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Is Crazyhorse nu dom? Hij kan het hele point toch niet gemist hebben? het is lang en breed uitgemeten over beide forums, en toch gaat hij door.

ik vind het gewoon heel triest.

En dan begint hij ook nog tegen Wildhagen. Hij heeft volgens mij niet door dat TA hier gewoon ient van gedient is.

Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-05 16:57
zie ook mijn topic in lieve adjes..

wrom kan er niets gedaan worden trouwens?

TA zal hun ip wel hebben.. ban gewoon op ip.. is het geen static.. sja.. je zal er heus wel achter komen wie't zijn hoor

en TA weet inderdaad dat ze alleen staan, en dat de meerderheid van DPC normaal doet, maar als de adjes hier niet willen ingrijpen...
lijkt me logisch dat gans AT den een grondige hekel gaat krijgen aan DPC
als het echt bniet kan.. nou jah, laten we hopen dat er een hoop edelmoedige kerels zitten bij TA

Verwijderd

.

• Crazyhorse
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-05 15:28
Dat tegen Wildhagen was een fout van me. Ik zat in de war met iemand anders. (misschien wel een beetje dom dus.)

En ik heb mijn excuses al aangeboden bij hun voor het geval dat ze daar niet van dat soort posts gediend zijn.

Dan zal ik ook nog mijn excuses aan jullie aanbieden. SORRY!!! Ik zal het nooit meer doen!

Het was ook niet mijn bedoeling om iemand van AT of van DPC te irriteren.

Crazyhorse

• MarcyDarcy
  • Laatst online: 00:01
Waar maken jullie je eigenlijk druk over???

Op dit forum wordt toch iedereen die: OGR, Seit@home of iets anders doet direct afgezeken. :(

Wat is dan het verschil met van die belediginen op Anandtech en hier?

• fraek25
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-12-2022
Helaas is Tweakers.net nog een jonge site met veel jonge mensen. Dankzij diezelfde jonge mensen is tweakers wel zo groot en heeft ook de DPC daar de vruchten van geplukt. Helaas doen jonge mensen in hun jeugdige overmoed nog wel eens iets waar oudere mensen niet zo blij mee zijn. Als jonge mensen onder elkaar ruzie hebben gaan ze elkaar als snel uitschelden en zo voorts.
Om dus iets duidelijk te maken is het slimmer om rustig uit te leggen WAAROM iets niet zo goed is om te doen. Hier op tweakers.net kan alles gezegd worden maar naar buiten toe zal je een stuk voorzichtiger moeten zijn met een mening omdat je anders tweakers of de DPC (hopelijk)onbewust schaadt. Ik kan mij niet indenken dat mensen de DPC of tweakers.net willen schaden. Met veel zorg en liefde is er toch iets moois opgebouwd door allen te samen en een aantal mensen in het bijzonder. Laten we nu met z'n alle proberen door te groeien en elkaar niet zwart te maken maar rustig elkaar te helpen. Uiteindelijk wordt de uitstraling van de DPC, en tweakers.net daar een stuk professioneler van. Sites als Anandtech of het nederlandse SETI team komen toch een stuk professioneler over. Dat kunnen wij ook maar voor deze volgende stap zullen we allemaal onze best moeten doen.

Hopelijk zijn er meer mensen die mij hierin steunen en tweakers en de DPC willen helpen.

The end of the DPC is upon us....so get up! forget the past..

• MarcyDarcy
  • Laatst online: 00:01
Freak, jij hebt het helemaal begrepen :)

(nu de rest nog?)

• witchdoc
fraek: dat is't hem nou net.. niemand vind het erg dat iemand een foutje maakt, maar als die éne persoon diezelfde fout telkens weer maakt na gewaarschuwd te zijn, wordt het echt wel irri hoor

• witchdoc
en carzyhorse: als het toch niet je bedoeling is: kijk dan eerst eens een weekje rond eer je allerlei kreten gaat uiten
denk er meteen ook ff aan dat je bij de 'concurrentie' zit en dat sommige voor DPC grappige dingen daar gewoon anders (lees: irritant) ervaren worden
Pagina: 1