Toon posts:

Digitale foto's afdrukken door CD aan te leveren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Is het ergens mogelijk om digitale foto's aan te leveren via CD om af te laten drukken? Als ik namelijk een keer een grote hoeveelheid digitale foto's wil laten afdrukken, gaat dat erguh lang duren via uploaden naar een zaak.

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-02 21:14

Mooody

elmoody

Dixons doet dat wel...

Volgens de consumentenbond drukken zij ook de mooiste foto's van digicams....

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 01 maart 2002 10:12 schreef Emp-Hasis het volgende:
Is het ergens mogelijk om digitale foto's aan te leveren via CD om af te laten drukken? Als ik namelijk een keer een grote hoeveelheid digitale foto's wil laten afdrukken, gaat dat erguh lang duren via uploaden naar een zaak.
Ik denk dat ik daar dan maar eens langs ga. Tot nu toe ben ik altijd nog bij de Albert Heyn geweest (hier ben ik ook dik tevreden, alleen kun je ze alleen af laten drukken via de weg van uploaden, wat mij een beetje lang gaat duren met JPG formaten van 0,5 MB). Als anderen nog een zaak/winkel weten zou ik het graag willen horen, alvast bedankt

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02-03 11:12

ReseTTim

Chocolate addicted

hema doet het ook.. alleen weet ik niet of je met een cd daar kan komen... kzou zeggen gah ff langs en vraag het...

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

• paella
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-03 21:14
HEMA doet dat wel volgens mij. Zie site.

No production networks were harmed during this posting

Verwijderd

Ook bij Flandria kun je de foto's op cd aanleveren....

Verwijderd

Bij de Kruidvat kan je ze ook opladen!

Ik weet ook nog een winkel waaar je ze kan brengen, alleen die ligt wel in Bilthoven :)
Pagina: 1