Uitdaging voor jullie!! Stel je PC samen.

Pagina: 1
Acties:

• HertogJan
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-08 18:55
Hallo beste mensen!
Een vriend van mij is op zoek naar een compleet computer systeem (+ monitor). De prijs moet tussen de Fl.2000,- & Fl.2500,- liggen.
Nu vraag ik aan jullie: stel een zo goed mogelijke PC samen en zet hierbij de onderdelen + prijs + winkel(s)..
Heeeeel erg bedankt namens mijn vriend en mij.

• HertogJan
wat een onbehulpzame gasten tegenwoordig hier op GoT :r

Verwijderd

Als je een search had gedaan had je zoveel systemen/configuraties tegengekomen dat het aantal bezoekers van tweakers overtreft.

dat dat kan zeg he :)

Martijn

Verwijderd

Flikker dan gauw op als je te lam bent om zelf wat research te doen! :( :r

• RealCato
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07-06-2025
2 dagen trug was er nog een thread over een gast die hetzelfde voreg, nl. een systeem van 2 mille voor een vriend van hem

Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.

• Terranca
  • Laatst online: 15:39
Koop een leuke Duron o.i.d. + ASUS A7V mobo + Geforce (2 MX) + CTX monitor

Zal wel rond de 1700-1900 piek liggen, dan nog wat geheugen erbij en gewoon onderdelen kopen tot je op (over) je budget zit

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-08 23:06

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Uhmm ik wil best mensen helpen met het samenstellen van een systeem alleen niet als er na 4 uur al gezeurd wordt dat het nog niet af is...
Ennuh je mag wel IETS van research zelf doen hoor...

Vraag het nog maar een keer normaal en dan doe ik niet anders :)

• Wimo.
  • Registratie: Maart 2000
  • Nu online

Wimo.

Shake and Bake!

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Geplaatst door HertogJan - vrijdag 08 september 2000 14:29[/quote]<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Geplaatst door HertogJan - vrijdag 08 september 2000 18:18[/quote]:r :(

• johnwoo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 14:43

johnwoo

3S-GTE

Zoiets kun je idd makkelijk terug/opzoeken.

Maar om je toch enigszins te helpen; ik heb laatst nog voor iemand een PC samengesteld.
Voor 2800 piek (ok, is ietsje meer dan 2500 :)) kwam ik op een configuratie met oa de volgende onderdelen: (praktisch hetzelfde als wat Terranca al zei)

Asus A7V
AMD Duron 700
128MB PC100 SDRAM
3D Prophet GeForce2 MX
IBM 75GXP 15GB
Relisys 17"
A-Open H?-?? kast (weet niet meer precies welke :))
En verder the usual (CD-ROM, disk, keyboard, muis, speakers)

Het lijkt me dat dit systeem een zeer goede prijs/prestatie verhouding heeft. 128MB, GeForce2MX, dat zijn toch goede specs voor het geld.

4200Wp ZO + 840Wp ZW + 1680Wp NW | 14xIQ7+ + 1xDS3-L | MTVenusE | HWP1

• Cyberdeck
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-01-2024

Cyberdeck

bizar

Jeetje wat een ongelikte beer. Commanderen doe je de hond maar. En dan na 4 uur klagen dat er niemand gereageerd heeft. Beetje netjes vragen mag wel in plaats van eisen, mensen komen hier voor de lol.

• HertogJan
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 08 september 2000 18:21 schreef HlpDsK het volgende:
Flikker dan gauw op als je te lam bent om zelf wat research te doen! :( :r[/quote]Wat zit je nou triest te doen...? Denk je dat ik zelf niks gedaan had? Ik wil gewoon ff een mening van mensen die er wat meer van af weten. En ik vind dat een beetje vaag dat er dan niet op gereageert wordt.
En die andere zielige nerd moet ook zijn bek houden met zijn infantiele gedrag (tja, je moet je frustaties ergens uitten en dan maar op je computer, omdat je geen andere contacten hebt...)

• HertogJan
en dan jezelf HLPDSK noemen..... maar ja

Verwijderd

Bij Satan zeg,
Die Hertogjan heeft flink wat mannelijkheid te compenseren met al die harde taal.

Verwijderd

Zeg HertogJan: Chill ff man!

Wat verwacht je nou helemaal? We zitten niet allemaal 24/7 hier op het forum... ( Ja ok... HlpDsk is een speciaal geval heb ik begrepen ;) )
En dan moet je niet meteen 4 uur na je topic-post al gaan liggen te mauwen op ons dat we "onbehulpzaam" zijn... Want dan kun je dus nog minder verwachten en begrijpbare reacties net als die van HlpDsk...

En als je dus uit je doppen had gekeken en de verschillende "Stel een systeem voor ....,- samen" topics had gelezen dan had je ook wel gezien hoe behulpzaam mensen hier zijn...

I have spoken...

Verwijderd

Luistert en Huivert:

AMD Duron 700mhz (FL 309)
ABIT KT7 (Fl 395)
128MB SDRAM PC133 (Fl 374)
Hercules 3D Prophet MX (Fl 399)
Creative SBLive! 1024 + 4 Point Surround Speaeker-Set (Fl 256)
IBM 75GXP 15GB (Fl 293)
Kast (Fl 139)
Iiyama Vision Master 400 (Fl 575)
CD-Rom + Toetsenbord + Muis (Fl 200)

Totaal 2940. Eventueel Duron 600 (Fl 209)

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 19-08 18:08

Daniel

Kapitein NCC-1701
Lees en huiver nog meer...ik was dus "de gast" (iets meer respect voor een admin graag, Realcato :):)) die een systeem van zo'n 2000 gulden zocht. Gisteren hebben we dan daadwerkelijk wat aangeschaft:

Chaintech BX-board (FC-PGA)
Celeron 633
64 Mb PC133
MSI GeForce 2 MX
LG 775C monitor
miditower met 300 watt voeding
SB 128 PCI + speakers
floppendrive, tikplank, muis, CD-rom speler

Alles bij elkaar: 2020 piek. Zit alleen geen HD bij maar met een leuke 7200 rpm 20 gig blijf je ook nog wel onder de 2500 gulden

Gehaald bij <A href=http://www.venemacomputers.nl target=new>www.venemacomputers.nl</A>

• boekenbon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 30-08-2023
Geachte heer Kegel, kunt u mij vertellen hoe die MSI GeForce 2 MX kaart u bevalt op uw BX moederbord? Stabiliteitsproblemen met 2 keer AGP? Is namelijk een mooi prijsje 358 piek voor een MX :) Stuk goedkoper dan zijn Asus-broer.

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 19-08 18:08

Daniel

Kapitein NCC-1701
Geachte boekenbon :)

Dat zal ik doen, als ik de boel al had...het is gisteren besteld, hoop dat het er dinsdag of woensdag is.
Die MSI GF2 MX is inderdaad een superdeal, als het goed wil werken :)

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-08 23:06

IceStorm

This place is GoT-like!!!

En "meneer" HertogJan, ben je al tevreden?

Verwijderd

Tja! Sommige mensen zijn veeleisend!:):+
En bovendien heeft iedereen zijn merk bier
niet, sterker nog, ik drink geen bier!:(
Pagina: 1