Als ik even naar m'n laatste post zoek ( [url="http://gathering.tweakers.net/forum/find/poster/7477] zo [/url] ) dan zie ik dat in het bovenste forum de laatste reactie in de toekomst is gedaan... Wauw, ik sta weer eens versteld van mezelf.
LA got in de toekomst? ascii 2 01-03-02 09:13
idd... vreemd.
idd... vreemd.
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Verwijderd
ascii: nee niet vreemd als er 2 machines zijn waar je op de ene post en de ander de datum tag zet. En de eerste voorloopt op de 2de ...
Is trouwens wel eens eerder langsgekomen deze vraag >:
Maar dan andersom: datummelding van een edit eerder dan datum post
Is trouwens wel eens eerder langsgekomen deze vraag >:
Maar dan andersom: datummelding van een edit eerder dan datum post
IK dacht dat we weer een topic kregen over het niveau hier op GoT.
Maar inderdaad, dit bewijst wel weer dat het lager wordt.....
Ik blijf het wel leuk vinden hoor.
Er staan twee computers (moderne) waarvan de tijd/datum iedere dag word bijgewerkt.
Maar toch verloopt de tijd binnen een halve dag.
Er staan twee computers (moderne) waarvan de tijd/datum iedere dag word bijgewerkt.
Maar toch verloopt de tijd binnen een halve dag.
Verwijderd
KomopOp vrijdag 01 maart 2002 09:17 schreef CrashOne het volgende:
IK dacht dat we weer een topic kregen over het niveau hier op GoT.
bazs2000: batterijtje van een mobo ofzo lijkt me
en ja ik denk dat Kees die wel een keer of wat vervangen heeft
Ach, heb je ook wel weer gelijk in...Op vrijdag 01 maart 2002 09:23 schreef ItSnows het volgende:
[..]
KomopHet is vroeg om je druk te maken
bazs2000: batterijtje van een mobo ofzo lijkt me
en ja ik denk dat Kees die wel een keer of wat vervangen heeft
* CrashOne ziet alleen steeds meer die hards verdwijnen, vooral de laatste dagen, en vindt dit erg jammer...
gompie wat een overspannen reactie hier zeg, het is bijna weekend hoor.
Maare net stond er bij mij echt 030302 als datum, en nee zo vroeg zit ik nog niet aan de drank hoor (en van gisteren is het ook niet blijven hangen).
Volgende keer maak ik wel even een screendumpie, hoewel ik dan waarschijnlijk van photoshoppen beschuldigd zal worden.
(deze compi draait gewoon de juiste datum hoor, hmm het zal wel een teken zijn)
Maare net stond er bij mij echt 030302 als datum, en nee zo vroeg zit ik nog niet aan de drank hoor (en van gisteren is het ook niet blijven hangen).
Volgende keer maak ik wel even een screendumpie, hoewel ik dan waarschijnlijk van photoshoppen beschuldigd zal worden.
(deze compi draait gewoon de juiste datum hoor, hmm het zal wel een teken zijn)
We mogen toch aannemen dat de servers dagelijks hun tijd bijwerken met ntpdate tegenwoordig? (30 seconden werk om het op te zetten
) Als een bak dan gewoon aanstaat kan de battarij op het mobo weinig invloed hebben geloof ik.
We spend our years as a tale that is told
Mischien nog een erfenisje van de serverwerkzaamheden die gisteren avond hebben plaatsgevonden?
Of fout gekeken of wat anders, niet echt belangijk om over door te gaan, 't is iig opgelost ofzo
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()