Toon posts:

Geo works bestanden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ok, ik heb het volgende probleem, ik heb hier ieman die ooit eens met geo works een document gemaakt heeft maar hij had het altijd uitgeprint liggen dus was er niks aan de hand maar nu is hij alles kwijt maar dat bestand heeft hij nog wel maar ja, hoe kan ik dat bestand openen..... het enige dat ik weet is dat het met geo works gemaakt is en dat Office hem niet kan lezen.......

• Thijsch
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-08 17:29
Op vrijdag 01 maart 2002 09:01 schreef TPbastiaan het volgende:
Ok, ik heb het volgende probleem, ik heb hier ieman die ooit eens met geo works een document gemaakt heeft maar hij had het altijd uitgeprint liggen dus was er niks aan de hand maar nu is hij alles kwijt maar dat bestand heeft hij nog wel maar ja, hoe kan ik dat bestand openen..... het enige dat ik weet is dat het met geo works gemaakt is en dat Office hem niet kan lezen.......
Kgeo downloaden (google) en leren schrijven+interpunctie leren. dit is heeel erg irritant

• kenneth
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Op vrijdag 01 maart 2002 10:13 schreef Goedkoop het volgende:

[..]

Kgeo downloaden (google) en leren schrijven+interpunctie leren. dit is heeel erg irritant
Uit de FAQ:
Dyslexie is een probleem waar veel mensen mee te kampen hebben. Daarom kan het af en toe voorkomen dat iemand een verhaal post waar nogal wat spel/stijlfouten in voorkomen en het is niet leuk om iemand daar steeds op te wijzen.

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

• Thijsch
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-08 17:29
Op vrijdag 01 maart 2002 10:38 schreef mithalph het volgende:

[..]

Uit de FAQ:
[..]
ja, maar dan kan hij nog wel punten en alineas gebruiken. of je houdt met dt of d of t schrijft boeit me weinig.
* Thijsch is zelf ook lecdystisch

Verwijderd

Topicstarter
Dit is allemaal heel leuk hoor, maar ik had dit snel geschreven omdat het best wel een probleem is. En vervolgens wordt er op zo'n manier gereageerd:?

Ik zoek gewoon een oplossing, ik snap best als het er niet duidelijk staat dat het wat moeilijker te begrijpen is voor sommige mensen, maar kom op zeg, dit is toch geen forum voor Nederlandse taal, of wel soms????

Dus bij deze: Weet iemand een viewer of zoiets waarmee je geo works documenten kan lezen???

Verwijderd

Op vrijdag 01 maart 2002 12:09 schreef TPbastiaan het volgende:
Dit is allemaal heel leuk hoor, maar ik had dit snel geschreven omdat het best wel een probleem is. En vervolgens wordt er op zo'n manier gereageerd:?

Ik zoek gewoon een oplossing, ik snap best als het er niet duidelijk staat dat het wat moeilijker te begrijpen is voor sommige mensen, maar kom op zeg, dit is toch geen forum voor Nederlandse taal, of wel soms????

Dus bij deze: Weet iemand een viewer of zoiets waarmee je geo works documenten kan lezen???
Volgens mij zegt goedkoop in zijn posting: kgeo.

Ik zal je de url geven: http://kgeo.sourceforge.net/

Hoewel dit geen forum is voor de Nederlandse taal is het wel zo prettig wanneer een topic leesbaar is voor andere mensen. Eerlijk gezegd lees ik topics zoals door de topicstarter is geschreven niet eens vanwege het gebrek aan leestekens e.d. Gebruik daarom altijd leestekens, hoofdletter, punten, etc. Je topic wordt dan beter begrepen, door meer mensen gelezen en beter beantwoord.

Suc6!
Pagina: 1